پخش تیرآهن 14 صادراتی در تبریز با نازل ترین قیمت

تیرآهن 14 تبریز توسط تولید کننده آن به قیمت بسیار مناسبی پخش می شود. این تیرآهن در ایران یکی از بهترین انواع تیرآهن به شمار می آید که توسط تولید کننده های تبریزی به بازار عرضه می شود. عرضه انواع تیرآهن در حال حاضر به روش اینترنتی در دسترس می باشد. در صورت سفارش از طریق اینترنت، محصول تولید شده را در اسرع وقت به دست مصرف کننده می رسانند.

پخش تیرآهن 14 صادراتی در تبریز با نازل ترین قیمت

تاثیر قیمت ارز در میزان صادرات تیرآهن

تاثیر قیمت ارز در میزان صادرات تیرآهن تاثیر قیمت ارز در میزان صادرات تیرآهن یکی از نکات مهم است که باید در گام به گام صادرات به آن توجه شود. در کشور تیرآهن به میزان قابل توجهی تولید می شود که هم بازار داخل تامین می شود و هم اینکه به کشورهای دیگر صادر می شود.

اگر قیمت ارز بالا و پایین شود ممکن است در صادرات و میزان آن تاثیر داشته باشد. اختلاف هزینه تولید و قیمت نهایی تیرآهن در ایجاد سود تاثیر مستقیمی را خواهد گذاشت. اگر صادرات تیرآهن با توجه به قیمت ارز به صرفه نباشد هیچ تولید کننده ای راضی به صادر نمودن محصول نمی شود. گاهی صادرات به نفع تولید کننده است طوری که تمامی محصول خود را می تواند صادر نماید. زیرا که سود بیشتری را برای او به ارمغان می آورد و در همه این موارد قیمت ارز بی تاثیر نخواهد بود.

در کشور به دلیل وجود معادن زیاد تولید انواع تیرآهن وجود دارد و توسط مجموعه های فعالی انجام می شود. یکی از این تولیدها تیرآهن 18 می باشد که کاربرد گوناگونی را دارد و در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده می باشد. تیر آهن 18 به دلیل انداره ای که دارد در زمینه ساخت و ساز کاربرد خوبی را دارد. تیرآهن تولید شده در ایران بسیار با کیفیت و عمر طولانی دارد. این محصول در برابر فرسایش و رطوبت مقاومت خوبی را از خود نشان داده است. کشورهای زیادی هستند که از تولیدات ایرانی در زمینه تیرآهن استقبال می نمایند و بیشتر تمایل به واردات تیرآهن ایرانی را دارند.

عرضه تیرآهن 14 باکیفیت با بهترین نرخ

عرضه تیرآهن 14 باکیفیت با بهترین نرخ عرضه تیرآهن 14 با کیفیت در تبریز با بهترین نرخ توسط شرکت تولید کننده به سراسر دنیا انجام می شود. عرضه از طریق سایت مجازی به بهترین صورت انجام می شود. شرکت تولیدی در تبریز تیرآهن 14 را به قیمت بسیار مناسبی در سایت مجازی خود به فروش می رساند.

فروش این محصول به صورت عمده است و خریدارن که بیشتر در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع هستند مشتریان عمده می باشند. در فروش عمده به روش اینترنتی مزیت زیادی وجود دارد. تولید کننده تیرآهن را به صورت مستقیم به قیمت ویژه ای با حمل رایگان به دست مصرف کننده می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما