قیمت انواع آهن اسفنجی در فروشگاه های سیرجان

آهن اسفنجی سیرجان در واقع از احیای مستقیم سنگ آهن به وجود می آید. عیاری که برای آهن اسفنجی در نظر می گیرند بسیار بالاتر از خود آهن است و به دلیل این که ضایعات آهنی امروزه بسیار کم شده است، قیمت بالاتری از آهن نیز دارد. به طوری که هرچقدر که قیمت آهن بالاتر برود شما نیز باید آن را از فروشگاه های سیرجان با قیمت بالاتری خریداری نمایید. پس آهن اسفنجی مانند خود آهن دارای قیمتی جهانی می باشد و در کل جهان استفاده های بسیار بالایی از این فرآورده می شود.

قیمت انواع آهن اسفنجی در فروشگاه های سیرجان

استانداردهای تولید آهن اسفنجی درجه یک

استانداردهای تولید آهن اسفنجی درجه یک تولید آهن اسفنجی به دو روش گازی و زغال سنگ انجام می شود. هنگامی که آهن اسفنجی را به روش گازی تهیه می کنیم باید از فن آوری ها و تکنولوژی های مدرن و خاص استفاده کرد. یکی از آن فن آوری ها میدرکس می باشد. در این فن آوری سنگ آهن بدون اینکه به واسطه ای نیاز باشد توسط یک سری گازها شکسته می شود و دوباره احیا می گردد. هنگام شکسته شدن گازهای هیدروژن و مونواکسید کربن آزاد می شود. این دو گاز هنگامی که داخل کوره هستند با اکسیژن مخلوط شده و سنگ آهن احیا می شود.

حال برای تولید آهن اسفنجی به روش زغال سنگ نیز روش هایی وجود دارد که یکی از آن ها کوره تونلی است. کوره تونلی بلند و طویل است و از موادی از جمله آجر نسوز تشکیل شده است. فرآیندی که در طراحی این نوع کوره وجود دارد شامل سه مرحله پیش گرمایش، احیا و در نهایت خنک شدن است. آهن اولیه که قابل تبدیل است، در درجه اول مانند پودری از مجاری این کوره عبور کرده و در کنار زغال سنگ قرار می گیرد و در نهایت با سوختن گاز طبیعی با اکسیژن هوا حرارتی ایجاد می شود که باعث تولید آهن اسفنجی می شود.

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی از بازار سیرجان

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی از بازار سیرجان تولید راحت، قیمت ارزان و مزایای دیگری که انواع آهن اسفنجی دارد باعث می شود که افراد بسیاری در این زمینه سرمایه گذاری کرده و اقدام به صادرات و یا خرید و فروش آن نمایند. انواع آهن اسفنجی صادراتی از بازار سیرجان در تهران نیز طرفداران بسیاری دارد.

لازم به ذکر است که ایران در حال حاضر بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در دنیا است. یکی از نشانه های مرغوب و با کیفیتی آهن اسفنجی صادراتی در ایران این است که از مواد اولیه بسیار خوب و پرکاربرد باشد و این باعث می شود در بسیاری صنایع استفاده شود. حال شما برای خرید آن می توانید از طریق وب سایت ها و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما