خرید ارزان انواع میلگرد ساده از معتبرترین فروشگاه

میلگرد, نوعی میله فولادی است که در سایزهای گوناگون تولید می ‌شود.

میلگردها از لحاظ ظاهری به 3 دسته:میلگرد ساده، میلگرد آجدار و میلگرد آجدار پیچیده (کلاف) تقسیم بندی می شوند. هر یک از میلگرد، نقاط قوت و نقاط ضعف خود را دارند. که با گران شدن قیمت آن هزینه ساخت و ساز هم افزایش پیدا می­ کند.

نقش میلگرد در بتن وابسته به مدل میلگرد ها هم دارد. خرید میلگرد بستر گلستان، از فروشگاه های حضوری و آنلاین قیمت ها بر اساس وزن و اینکه خرید به صورت عمده یا جزئی تعیین می شود.

خرید ارزان انواع میلگرد ساده از معتبرترین فروشگاه

تاثیر قیمت ارز در میزان صادرات انواع میلگرد

تاثیر قیمت ارز در میزان صادرات انواع میلگرد قیمت میلگرد بستر مازندران، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. از این رو ثباتی در قیمت این محصولات وجود ندارد و حتی بسته به شرایط کشور و ارز، ارزش آنها می­ تواند روز به روز تغییر کند. قیمت روز میلگرد به فاکتورهای زیادی در این روزها وابسته است. از قیمت بنزین، دلار تا قیمت طلا و بورس همگی بر قیمت روز میلگرد تأثیر می‌ گذارند و تعیین قیمت روز میلگرد برای برآورد هزینه پروژه‌ ها بسیار مهم است. چه ‌بسا نوسانات ایجاد شده بر قیمت آهن، تعیین قیمت نهایی آن را با مشکل مواجه می ‌کند. قیمت میلگرد به عوامل متفاوتی بستگی دارد، از این رو ثباتی در قیمت این محصول وجود ندارد.

هدف واحد، صادرات میلگرد در مرکز آهن عرضه و فروش محصول تولیدی کارخانجات داخلی در بازارهای جهانی و معرفی این شرکت ها در سطح جهانی می باشد. در واقع تیم صادراتی این مجموعه توانایی صادرات میلگرد و سایر محصولات فولادی به کشورهای همسایه را دارد.صادرات انواع میلگرد به کشورهای همسایه : صادرات به ترکیه، صادر به گرجستان و صادر به عراق همچنین قیمت میلگرد، با توجه به سایز و نوع آن بر روند صادراتی این محصول١ تاثیر بسزایی دارد.

پخش بی واسطه میلگرد ساده صادراتی در کشور

پخش بی واسطه میلگرد ساده صادراتی در کشور در سال های اخیر ترکیه به یکی از مشتریان ثابت و فعال میلگرد ایران تبدیل شده است. میلگردها ساده و آجدار و به صورت شاخه ای و کلافی تولید می شوند. همانطور که می دانید میلگردهای ساده دارای سطح صاف و صیقلی می باشند و مقاومت کمی دارند. میلگردهای دارای آج از سختی نسبت خوبی برخوردار بوده و در ساخت و ساز بیشتر از نوع آجدار میلگردها استفاده می شود. هر چه سایز و سختی میلگردها بالاتر رود به همان نسبت قیمت بیشتری از رده های پایین تر خود دارند.

قبل از خرید میلگرد کلیه مراکز معتمدی که در تولید میلگرد با کیفیت شناخته شده هستند را شناسایی کرده و با بررسی قیمت میلگرد و مشخصاتی که از میلگرد انتظار دارید به خرید اقدام کنید. برای خرید میلگرد راه های مختلفی وجود دارد. خرید مستقیم از کارخانه ها، یکی از راه های خرید آن است؛ اما در شرایطی که در تناژ بالا قصد خرید داشته باشید چرا که معمولا کارخانه ها محصولات خود را در حجم کم به فروش نمی رسانند. در صورت نیاز می توانید جهت اطمینان و آشنایی با نحوه خرید، با کارشناسان مربوط به هر مرکز در شهرهای تهران ، اصفهان و… مشورت حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما