مراکز فروش انواع کنسانتره آهن صادراتی در استان تبریز

سنگ آهن کردستان از جمله پرفروش ترین و پرطرفدارترین ادوات آهنی در ایران است.مراکز فروش انواع کنسانتره آهن صادراتی را می توانید با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت از مراکز فروش در استان تبریز خریداری کنید.مشاوران به صورت تمام وقت آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.

مراکز فروش انواع کنسانتره آهن صادراتی در استان تبریز

بررسی بازار فروش کنسانتره آهن در کشور

بررسی بازار فروش کنسانتره آهن در کشور رنگ سنگ آهن کلوخه کاملا سیاه است و برای تولید آهن اسفنجی، گندله های آهن و … از آن استفاده می شود.

این مواد هیچ گونه ماده مضر و زائدی همراه ندارد، از این رو در تولیدات صنایع اهمیت بسیار بالایی دارد.

کنسانتره در واقع همان سنگ آهن است با دانه هایی ریز که عیار آن اغلب 67 الی 69 درصد است.کنسانتره های سنگ های آهن با توجه به عیاری که دارند دارای انواع مختلفی هستند.

با توجه به نوع کاربرد نیز می توان از کنسانتره با عیار مناسب استفاده کرد، البته گاهی طی روش پیشرفته و پیچیده می توان کنسانتره های پر عیاری تولید کرد.در این بخش قطعات به سایزهای بسیار کوچکتر از 20 سانتی متر شکسته می شوند.

این دستگاه ها به گونه ای ساخته شده اند که قطعات بسیار کوچکتر از 20 سانتی متر را نمی شکنند.

در این دستگاه سوراخ های تعبیه شده که اجازه عبور قطعات ریز را هرگز نمی دهند.در این مرحله با توجه به اندازه ها و ویژگی ماده معدنی در دو مرحله خشک و مخروطی سنگ به اندازه 20 الی25 میلی متر شکسته می شوند. آسیاب کنی: این مرحله به صورت تر و خیس انجام می شود. در این بخش مواد با آسیاب خود شکن و یا غلتکی فشارها به قطعات ریزتری خورد می شوند. در واقع این قسمت همانند خردایش است که فقط در محیطی تر و خیس انجام می شود.

تولید عمده انواع کنسانتره آهن با بهترین کیفیت

 تولید عمده انواع کنسانتره آهن با بهترین کیفیت

تولید عمده انواع کنسانتره آهن با بهترین کیفیت گام به گام صادرات تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود. در این بخش قطعات به اندازه های ریزی تبدیل می شوند که باید مواد با ارزش را از باطله های ان جدا کرد. برای این کار ها از اسلاری استفاده می شود که به وسیله پمپ ها با جدایش مغناطیسی انجام می شود.جدا کننده های مغناطیسی خود شدت های متفاوتی دارد و با شدت متوسط، بسیار زیاد و گرادیان بالا کار خود را انجام می دهد.

سنگ هایی که عیار بسیار بالایی دارند اغلب مقداری آب نگهداری می کنند که باید حتما آن ها را خشک کرد. پس از این کار کنسانتره آبگیری شده به انبارها منتقل می شود. تولید عمده انواع کنسانتره آهن با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را از شرکت ما بخواهید. کارشناسان متخصص ما آماده ی مشاوره و راهنمایی شما مشتریان عزیز در تمام مراحل خرید هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما