قیمت مناسب انواع ورق گالوانیزه صادراتی در سال 1400

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از ورق های بسیار کاربردی در بخش های صنعتی می باشد که جزو محصولات صادراتی به شمار می‌ رود. قیمت مناسب انواع ورق گالوانیزه صادراتی در سال 1400 به گونه‌ ای تعیین شده که خریداران بتوانند به راحتی این محصول را متناسب با نیاز که برای استفاده های مختلف دارند، خریداری کنند و از کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشند.

قیمت مناسب انواع ورق گالوانیزه صادراتی در سال 1400

محتصری درباره فرایند صادرات ورق گالوانیزه

محتصری درباره فرایند صادرات ورق گالوانیزه ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مهمترین ورق‌ های فولادی و کاربردی می باشد که در تولید انواع درب، پنجره، سقف های شیروانی و بسیاری موارد مختلف دیگر کاربردی بوده و علاوه بر اینکه در بازارهای سراسر کشور به فروش می‌ رسد در کشورهای دیگر نیز عرضه می گردد.

صادرات ورق گالوانیزه گام بلندی در جهت ارتباط با کشورهای مختلف و تولید بیشتر این محصول در داخل کشور است. اما برای صادرات آنها مواردی باید در نظر گرفته شود تا فرآیند صادرات این محصول با دقت و سرعت بالاتری انجام گردد. بعد از آنکه شرکت های صادر کننده، سفارش خود را از مشتریان خارجی دریا می کنند، لازم است تا این محصول را بسته بندی کرده و از طریق راه های دریایی، زمینی و هوایی به کشورهای مقصد صادر کنند.

در فرآیند صادرات ورق گالوانیزه باید مواردی از قبیل بسته بندی محصول، پرداخت هزینه گمرکی، دریافت معرفی نامه گمرک، بیمه کالا و ورق گالوانیزه، دریافت نامه برای اجازه بازرسی کالا، پرداخت هزینه های خروج از مرز و سایر مواد مختلف دیگر انجام شود.

صادرات به عراق به عنوان یکی از راه‌ های فروش محصول در کشورهای مختلف به شمار می رود و شرکت هایی که به عنوان تاجر ورق گالوانیزه فعالیت می‌ کنند توانسته اند با صادرات ورق نامبرده به کشورهای مختلف، زمینه فروش بالای آنها در دیگر کشورهای همسایه را فراهم نمایند.

تولید عمده ورق گالوانیزه ارزان با بهترین کیفیت

تولید عمده ورق گالوانیزه ارزان با بهترین کیفیت  ایران دارای شهرهای صنعتی متعددی می باشد که در زمینه تولید ورق گالوانیزه فعالیت می کنند و با توجه به مصارفی که این محصول دارد به صورت عمده در کشور تولید گردیده و در اختیار صنایع وابسته و بازارهای جهانی قرار می گیرد.

تولید عمده ورق گالوانیزه ارزان با بهترین کیفیت توسط تولید کنندگان داخلی و با استفاده از روش های استاندارد و مناسب انجام می‌ شود و در فرآیند تولید این نمونه ورق ها کیفیت، قیمت مناسب و استاندارد تعریف شده برای تولید این محصول به خوبی در نظر گرفته می شود.

ورق های نامبرده بر حسب نوع خود به دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید می‌ شوند و این عامل بر کیفیت بالای این محصول و تولید اصولی و دقیق آن تأثیر گذاشته است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما