قیمت انواع آهن اسفنجی در فروشگاه های زنجان


آهن اسفنجی زنجان از احیای مستقیم سنگ آهن می باشد و طی عملیات احیای بی واسطه، بدون نیاز به ذوب سنگ آهن، اکسیژن آن حذف می‌گردد. در این روش گندله سنگ آهن که دارای عیار ۶۷% می‌باشد احیا گردیده و از حاصل آن، آهن اسفنجی بدست می‌آید. قیمت آهن اسفنجی زنجان به کیفیت و مرغوبیت محصول، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط بازار بستگی دارد.


قیمت انواع آهن اسفنجی در فروشگاه های زنجان

استانداردهای تولید انواع آهن اسفنجی صادراتی

استانداردهای تولید انواع آهن اسفنجی صادراتی آهن اسفنجی صادراتی با قیمت مناسب در شاخص جهانی قیمت ها برای دو کشور هند و ونزوئلا اعلام شده است. البته ایران هم اکنون دومین تولیدکننده بزرگ این محصول است که صادرات آهن اسفنجی را نیز در تناژ بالا انجام می دهد. لذا برای خریداران این محصول بررسی قیمت آهن اسفنجی صادراتی fob بنادر ایران نیز مهم است.

قیمت آهن اسفنجی صادراتی هند و ونزوئلا اغلب در لیست قیمت محصولات زنجیره فولاد توسط مراکزی که منبع در این حوزه شناخته شده اند نظیر متال بولتن، سایت پلتس و یا در لیست شاخص جهانی قیمت محصولات معدنی، اغلب آورده می شود. اما قیمت آهن اسفنجی صادراتی ایران مورد اشاره قرار نمی گیرد.

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی از بازار زنجان

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی از بازار زنجان فروش کنسانتره آهن زنجان درب کارخانه با عیار 67 درصد با دپو آماده بارگیری در تناژ سه هزار تن توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ انجام می گیرد.

فروش صنعتی کنسانتره آهن زنجان درب کارخانه کنسانتره سازی و در صورت درخواست خریدار تحویل درب کارخانه گندله سازی و در صورت صادرات کنسانتره آهن تحویل بندرعباس یا بندر چابهار، انجام می گیرد. اولویت ما تحویل درب کارخانه است. ولی در صورتیکه برای خریدار و یا نماینده او امکان حضور وجود نداشته باشد، محصول با هماهنگی شرکت در مقصد تحویل او داده می شود.

مدل های نرمه سنگ آهن می توان در تولید نرمه آهن، نرمه آهن اسفنجی و سایر محصولات فلزی استفاده کرد.

برای ساخت فولاد از انواع سنگ آهن هم استفاده می کنند. فرآورده های سنگ آهن ‌‌‌را می توان در دو گونه سنگ‌ آهن دانه‌ بندی شده و کنسانتره سنگ‌ آهن تقسیم بندی کرد.

پوسته اکسید آهن از جمله محصول هایی است که در عرصه ریخته گری کاربردهای فراوانی دارد. قیمت این محصول بسته به نوع و درجه مرغوبیتی که دارد مشخص می شود.

پوسته اکسید آهن از آهن به دست می آید. در این روش ها فولاد را حرارت می دهند سپس این پوسته ها به صورت خود به خود از آهن جدا می‌ شوند و می ‌افتند. پس از سرد شدن و ریز کردن این پوسته ها تولید پوسته اکسید آهن صورت می گیرد و دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند. از طریق سایت های معتبر اینترنتی می ‌توان پخش این پوسته ها را مشاهده کرد که آن ها را با قیمت بسیار مناسب برای فروش در فروشگاه ها قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما