قیمت ارزان انواع ورق سیاه در مراکز خرید اصفهان

یکی از انواع سنگ آهن چاه گز و ورق فولادی ورق سیاه یا ورق گرم است. ورق گرم نسبت به ورق سرد ارزانتر است و قیمت ورق فولادی گرم به‌مراتب ارزان‌تر از فولاد سرد است. دلیل این موضوع نیز کنترل کمتر و تجهیزات ابتدایی‌تری است که در ساخت آن به‌کار رفته است. از این ورق‌ها در ساختمان‌سازی، صنایع فلزی سنگین، ساخت خودرو استفاده می شود.

فولاد مبارکه بزرگ ترین خط تولید ورق سیاه اصفهان کشور را دارد.

فولاد مبارکه اصفهان یکی از شرکت های کارآمد برای صادرات انواع فولاد به کشورهای همسایه می باشد. در بازارهای اصفهان با قیمت خوب و مناسب میتوان یافت.

قیمت ارزان انواع ورق سیاه در مراکز خرید اصفهان

مراحل صادرات ورق سیاه باکیفیت

مراحل صادرات ورق سیاه باکیفیت صادرات سنگ آهن خواف و ورق فولادی سیاه اهمیت بسیار بالایی دارد ورق فولادی سیاه تهیه و اکثر صنایع نیز به آن نیاز دارند. ازاین رو بسیاری از کشورها که تولیدات فولاد ندارند، به ورق صادراتی جهت تولیدات و صنایع خود، نیاز دارند. طی سال های 2014 تا 2016 یکی از مقاصد مهم صادرات ورق گرم یا ورق سیاه ایران، کشورهای اروپایی بوده است ولی با شدت یافتن تحریم ها، کمی از حجم صادرات ورق گرم کاسته شده است و مقاصد آن نیز تغییر یافته است. صادرات ورق گرم حدود 10 درصد کل صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

از سهم تولیدات داخلی محصولات فولادی، حدود 40 درصد تولیدات، ورق گرم یا سیاه بوده است.این نوع ورق های فولادی یکی از بهترین انواع ورق می باشد که صادراتی است از جمله خریداران این ورق ها آمریکا و آلمان می باشد. و میزان در آمد خوبی از فروش و صادرات آن به کشورمان می رسد تعرفه گمرکی آن هم به نسبت سود زیاد ناچیز می باشد. مراحل صادرات با طی کردن روند قانونی طی می شود‌ ورق های سیاه به بازار جهانی صادر می شود و در صنایع مختلفی مصرف می شود.

تولید کنندگان عمده ورق سیاه صادراتی در اصفهان

تولید کنندگان عمده ورق سیاه صادراتی در اصفهان در بازار آهن و فولاد ایران ورق گرم یا ورق سیاه کاربرد فراوانی دارد. دیگر ورق های فولادی نظیر ورق اسید شویی، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و … نیز به دلیل کاربرد زیاد از محبوبیت خاصی برخوردارند. اما در موارد زیادی کیفیت تولید این ورق ها بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. در این صورت ورق انتخابی صنعتگران عموما ورق تولید شده توسط کارخانه فولاد می باشد.

قیمت ورق سیاه کارخانه فولاد همواره معیاری برای تعیین هزینه های پروژه های صنعتی در نظر گرفته می شود شهر اصفهان ورق سیاه را به تمام ایران و کشورهای مختلف صادر می کند و منبع درآمد خوبی و اشتغال زایی ایجاد کرده است .ورق سیاه تولیدی در کارخانه فولاد از طریق نورد گرم تولید می شود و میزان کربن آن بسیار پایین است

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما