فروش بی واسطه انواع کنسانتره آهن توسط تولیدکننده

کنسانتره آهن محصولی غنی شده است و برای تولید گندله برای کوره های بلند و بریکت حاوی آهن استفاده می گردد.تولید کنسانتره آهن و فروش مستقیم و بدون واسطه آن با کیفیت فوق العاده بالا را از تولید کنندگان ما بخواهید.کارشناسان ما به طور رایگان آماده ی مشاوره به شما مشتری عزیز هستند.

فروش بی واسطه انواع کنسانتره آهن توسط تولیدکننده

آسان ترین مسیر صادرات کنسانتره آهن به کشورهای خاورمیانه

آسان ترین مسیر صادرات کنسانتره آهن به کشورهای خاورمیانه صادرات کنسانتره آهن به کشورهای خاورمیانه نیازمند بازاریابی در سطح گسترده است.با توجه به اینکه کنسانتره آهن محصولی غیرسمی، غیر قابل اشتعال هستند. کنسانتره ها به عنوان کالای فله ای از طریق راه آهن یا از طریق دریا ها حمل می شود. کنسانتره سنگ آهن صنعتی محصولی غنی شده است، که در فرآیند بهره گیری از سنگ آهن منگنت می باشد و برای تولید گندله برای کوره های بلند و بریکت حاوی آهن استفاده می گردد.

لذا تزریق کنسانتره سنگ آهن تهران در کوره ها از طریق tuyeres (در ترکیبی با ذغال پودر شده یا به طور کاملا مستقل) برای تولید کوره های بلند محسوب می شود. انواع فرآوری های سنگ آهن از مهمترین فرآیندهای زنجیره ساخت فولاد، فرآوری سنگ های آهن می باشد. فرآوری سنگ های اهن با توجه به محصول ساخته شده به دو دسته تقسیم می گردد.

سنگ آهن دانه بسیار بلند به صورت خشک و بدون آب تولید می گردد. پس از آن از شیوه جدایش فرایند فیزیکی (به روش مغناطیسی) سنگ آهن با عیار بالا را از باطله هایی که عیار بالا دارند تفکیک می کنند. سنگ آهن های دانه بلند به علت عیار کم در سیستم های احیای کاملا مستقیم کاربرد ندارد.

ولی در کوره های بلند می توان آن را بکار برد. در کنسانتره سنگ آهن عیار متوسط سنگ آهن کم می شود و میزان عناصر حداقل،بسیار بیشتر است. آسان ترین مسیر صادرات کنسانتره های آهن به کشورهای خاورمیانه ،تولید محصولات با کیفیت با قیمت پایین تر از قیمت جهانی است و همچنین ارائه محصولات در بورس و بازارهای جهانی است.قیمت عوارض صادرات نیز باید کاهش یابد تا کشورهای خریدار سنگ آهن ترغیب شوند.

عرضه کنسانتره آهن صادراتی با بهترین قیمت

عرضه کنسانتره آهن صادراتی با بهترین قیمت کنسانتره های آهن صادراتی با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت در شرکت ما آماده ی عرضه است. عیار آهن در کنسانتره ی تولیدی ما بسیار بالا است.مشتریان عزیز میتوانید کنسانتره ها را به صورت جزیی و یا در مقادیر بسیار بالا به منظور صادرات و یا ورود به بازار داخلی سفارش دهید.عرضه کنسانتره آهن صادراتی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید. مشاوران ما آماده ی مشاوره تخصصی رایگان به شما مشتریان گرامی هستند. حمل و نقل سفارشات شما در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان انجام میشود.ما کنسانتره های آهن را بدون وجود واسطه به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما