فروش انواع میلگرد صادراتی توسط فروشنده معتبر همدان

انواع سنگ آهن کردستان صادراتي توسط فروشندگان معتبر همدان به فروش مى رسد. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان كارخانه میلگرد همدان می باشد.

كارخانه تولید میلگرد، محصول را بسته به نیاز بازار و در سایزهای مختلف بر طبق استانداردهای A3 و A4 تولید می كند. مشخصات میلگرد از جمله سایز میلگرد، روش تولید، نوع آج و نام شركت توليد كننده بر ميلگرد درج شده است.

فروش انواع میلگرد صادراتی توسط فروشنده معتبر همدان

آسان ترین مسیر صادرات میلگرد به کشورهای خاورمیانه

آسان ترین مسیر صادرات میلگرد به کشورهای خاورمیانه میلگرد یکی از مصالح مهم در صنعت ساخت و ساز به شمار مي آيد. در صورتی که تغییری در قیمت این کالا ایجاد شود، صنایع مرتبط با آن نیز دچار تحول خواهند شد.

امروزه میلگردها در تمام قسمت های یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در واقع یک مقطع فولادی است که برای جبران مقاومت کششی، پایین بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

در موارد خاصی نیز می توان از محصولاتی مانند ناودانی و قوطی پروفیل برای محکم شدن بتن در برابر نیروهای کششی استفاده مي شود.

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده میلگرد در خاورمیانه می‌باشد که به صورت تولیدکنندگان خصوصی و یا دولتی در حال فعالیت می‌باشند.

هدف از صادرات محصولات آهن و فولادی، ارزآوری و جذب منابع مالی از بانک‌های خارجی به کشور است که نقش بسزایی در فعالیت‌های اقتصادی کشور دارد.

کشور ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات حمل و نقل این امکان و توانایی را دارد که به کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه میلگرد صادرات نماید. کشورهای حوزه خلیج فارس: عمان-قطر-بحرین-کویت-عراق –امارات متحده عربی کشورهای خاورمیانه: ترکیه- تاجیکستان-ازبکستان-افغانستان-ارمنستان-گرجستان-پاکستان و …

تركيه جزء کشورهای وارد کننده به ايران است. ایران یکی از صادرکننده سنگ آهن کردستان با حجم سالانه چند میلیون تن در سال می‌باشد که از طریق مرزهای زمینی و دریایی کشورمان به نقاط مختلف جهان صادر می‌گردد.

شرکت تولید میلگرد ساختمانی ارزان قیمت در همدان

شرکت تولید میلگرد ساختمانی ارزان قیمت در همدان قیمت میلگرد همدان به عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و دلار، هزینه‌ی مواد اولیه، هزینه‌های حمل و نقل، وضعیت اقتصادی و سیاسی و… بستگی دارد. قیمت میلگرد همدان بر اساس کیفیت، نوع، ابعاد و قطر آن متفاوت است. به دلیل استفاده زیاد از این محصول در صنایع مختلف مانند: ساختمان سازی، نوسانات قیمتی آن تاثیر چشمگیری بر محاسبات مالی و بودجه مورد نیاز پروژه ها خواهد گذاشت. همانطور که پیش از این گفتیم، قیمت میلگرد یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت سازه ها به شمار می آید. عامل مهمی که باعث متغیر بودن قیمت می شود و موجب می شود که قیمت میلگرد همدان امروز حتی با قیمت فردا یا دیروز تفاوت داشته باشد، نوسانات بازار فولاد است و به اين دليل كه فولاد ماده ی اولیه میلگرد است، باعث می شود قیمت میلگرد نیز به صورت پیوسته تغییر کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما