فروش انواع سنگ آهن صادراتی در شهر قم

فروش انواع سنگ آهن سنگان صادراتی در شهر قم و سایر شهرهای کشور، با توجه به حجم بالای تقاضا برای این محصول، توسط مراکز فروش مختلفی انجام می پذیرد. بازار عرضه مستقیم سنگ آهن، فروش این محصول به صورت عمده و جزئی، با قیمت ارزان و مقرون به صرفه را انجام داده و در حوزه صادرات سنگ آهن نیز فعالیتی مستمر دارد.

فروش انواع سنگ آهن صادراتی در شهر قم

پارامترهای موثر در تعیین قیمت سنگ آهن

پارامترهای موثر در تعیین قیمت سنگ آهن

قیمت سنگ آهن قرمز، یکی از مولفه های مهمی است که در حوزه تجارت و صادرات این محصول، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوسانات قیمت این متریال اولیه مهم نیز ایجاب می کند، فعالان حوزه تجارت و صادرات سنگ آهن، دائما از قیمت روز آن کسب اطلاع نمایند. یکی از سوالات مهمی که درباره سنگ آهن مطرح است، پارامترهای موثر در تعیین قیمت آن است که در ادامه به آن پرداخته می شود.

مهمترین فاکتوری که در قیمت گذاری سنگ آهن، تاثیر دارد، درجه خلوص آن است. هرچه میزان آهن موجود در کانی اولیه بالاتر باشد، از ارزش بالاتری برخوردار است. این امر به دلیل صرفه اقتصادی بالا و کیفیت بالاتری سنگ می باشد. این پارامتر موجب شده است که در فرآیند تولید و فرآوری، سنگ آهن، با توجه به درصد آهن موجود، تقسیم بندی و قیمت گذاری شود.

علاوه بر این، حجم برداشت و تولید سالانه سنگ آهن نیز عامل مهم دیگر در ارزش گذاری این محصول به شمار می رود. همچنین میزان نیاز سالانه مراکز تولیدی مرتبط با فولاد و ذوب آهن و حجم صادرات سنگ آهن، در تعیین قیمت سنگ آهن درجه یک، موثر می باشند. در کنار این موارد مهم، تغییرات نرخ ارز، پارامتر قابل توجهی است که در کشور ما، موجب افزایش یا کاهش قیمت انواع سنگ های معدنی به ویژه سنگ آهن می شود.

عرضه بی واسطه سنگ آهن درجه یک به صورت عمده

عرضه بی واسطه سنگ آهن درجه یک به صورت عمده

عرضه بی واسطه سنگ آهن درجه یک به صورت عمده، امتیازات زیادی را چه برای تولید کننده و چه برای خریدار به همراه دارد. در این شیوه عرضه سنگ معدنی آهن، با کوتاه شدن دست واسطه ها، تولید کننده می تواند محصول را به صورت مستقیم از معادن، وارد بازار نماید. این امر به خودی خود دارای مزایای متعددی است که مهمترین آنها سرعت توزیع در بازار و در پی آن افزایش تولید و سوددهی است.

به علاوه، خریدار نیز می تواند در سریع ترین زمان ممکن، با یک واسطه که فروشگاهی معتبر است، محصول را از تولید کننده دریافت کند. این موضوع، باعث می شود، محصولی درجه یک و باکیفیت، در کمترین زمان ممکن، وارد واحدهای تولیدی و بخش های سود آور اقتصادی شود و در نهایت برای تمامی افراد فعال در این حوزه، سودآوری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما