فروش ارزان تیرآهن ۱۶ صادراتی در شهر تهران

اینترنت در جامعه فعلی نقشی حیاتی را ایفا می کند و تجارت تیرآهن ۱۶ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده اند که میلگرد تیرچه 6 متری و تیرآهن صادراتی را عرضه می کنند. خرید و فروش میلگرد به این روش های نوین باعث شده تا هزینه های زندگی به طور چشم گیری کاسته شود.

به دلیل حاشیه سود پایینی که این سایت های فروش تیرآهن دارند، عمدتا محصولات خود را با تخفیفات ویژه به فروش می رسانند که این قضیه باعث رضایت مشتریان تیرآهن شده است.

فروش ارزان تیرآهن ۱۶ صادراتی در شهر تهران

پارامترهای تعیین قیمت تیرآهن استاندارد

پارامترهای تعیین قیمت تیرآهن استاندارد از موثرترین موارد بر قیمت میلگرد صادراتی تبریز و تیرآهن ۱۶، ضخامت و قطر آن می باشد که هر چه بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش می یابد. اما تیرآهن های نازک و کم ضخامت ارزان تر هستند. تغییر قیمت مواد اولیه تیرآهن نیز مهم است و حقیقتا زمانی که قیمت فولاد با نوسانات ارزی تغییر پیدا می کند، نرخ تیرآهن هم متغیر خواهد شد. شاخه های تیرآهن، دارای طول متفاوتی هستند که قیمت آنها بسته به طولی که دارند، تعیین می شود.

روش عرضه هم موردی مهم است که اگر عرضه تیرآهن به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام بگیرد و واسطه ها دخالتی در عرضه نداشته باشند، به طور قطعی قیمت منصفانه تر است. مراحل ترخیص کاری این کالا از گمرگ، بسته به نوع بار، حجم بار و … متفاوت است.

مواردی که در قسمت فوق ذکر شد، مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تیرآهن هستند. اما همواره عوامل جزیی دیگری هم وجود دارند که تاثیر خود را بر روی قیمت آن لحاظ می کنند. دست باز دلالان در بازار خرید، موجب شده که اکثرا قیمت ها فضایی باشند. این در حالی می باشد که اگر در بازار خرید نظارت کافی وجود داشته باشد و روش خرید از کارخانه برای همه مشتریان امکان پذیر باشد، به طور قطعی قیمت های تعیین شده به نفع خریداران خواهد بود و در این صورت خرید برای افراد راحت تر است.

عرضه بی واسطه تیرآهن ۱۶ درجه یک با قیمت مناسب

عرضه بی واسطه تیرآهن ۱۶ درجه یک با قیمت مناسب عرضه بی واسطه تیرآهن ۱۶، به اکثر نقاط دور و نزدیک در کشور، با قیمتی استثنایی انجام می گیرد. مجموعه ما، تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند انواع درجه یک تیرآهن را از طریق روش مستقیم و غیر مستقیم تحویل مشتریان عمده دهد. تیرآهن، از سازه های اصلی و بسیار مهم است که وجود آن در ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا، عرضه آن به طور پیوسته انجام می گیرد.

هدف ما از فروش اینترنتی، ارائه مقاوم ترین نوع تیرآهن، ارزانترین قیمت ممکن می باشد که خوشبختانه با همکاری خوب مجموعه، این هدف به تحقق پیوسته است و تمامی افراد از نقاط مختلف می توانند به راحتی تیرآهن درجه یک را از مجموعه ما سفارش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما