فروشنده معتبر انواع گندله آهن صادراتی در تبریز

ماده اولیه برای تولید آهن خام گندله آهن است. این محصول در صنایع فولاد سازی در ساخت بسیاری از آلیاژ ها برای استفاده در کوره و غیره کاربرد دارد. فروشنده گندله آهن در تبریز با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین علاوه بر پخش از طریق نمایندگی ها اقدام به فروش محصولات خود نموده است و مشتریان که عموما از صنعتگران هستند و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به خرید می نمایند.

فروشنده معتبر انواع گندله آهن صادراتی در تبریز

عوامل موثر در کیفیت تولید انواع گندله آهن

عوامل موثر در کیفیت تولید انواع گندله آهن مواد اولیه برای گندله سازی آب، آهک، سیمان، مواد آلی، شیره آهک و بنتونیت می باشند که پس از ترکیب کردن در دستگاه گندله سازی می توان آن را برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد: از جمله برای تولید فولاد سنگ‌آهن از گندله آهن استفاده می شود که پس از تبدیل به کنسانتره و سپس به گندله و بعد در تولید فولاد بکار می رود.

در بازار می توان آن را در چهار نوع مشاهده نمود که در زیر به آنها اشاره می گردد: گندله های بزرگ در قطر های بیست الی سی میلی متر ساخته شده و در صنایع بزرگ سیمان سازی و فولاد به کار می روند. نوع دیگر گندله های عادی در قطر های ده تا پانزده میلی متر تولید و در واحد های احیاء مستقیم کوره های سنتی بلند به کار می روند.

نوع سوم گندله های با قطر سه تا هشت میلی متر برای ساخت کلوخه هستند و به گندله ی ریز معروف می باشند. نوع چهارم گندله های اسفنجی که معمولاً در صنعت ریخته گری یا صنایعی که مبتنی بر فلزات قراضه هستند، کاربرد دارند و کروی شکل می باشند.

از آنجایی که کشور ایران یکی از قطب های مهم تولید گندله ها و کنسانتره های سنگ آهن به شمار می رود تولید کنندگان علاوه بر تامین نیاز داخل اقدام به صادرات انواع این محصول نموده اند و بازرگانان با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های آنلاین می توانند درباره ی چگونگی صادرات این محصول اطلاعات لازم را بدست آورده و نسبت به صادرات اقدام نمایند.

تامین کنندگان گندله آهن درجه یک با نازل ترین قیمت

تامین کنندگان گندله آهن درجه یک با نازل ترین قیمت تامین کنندگان گندله آهن با بکار گرفتن مکانیزاسیون های پیشرفته برای تولید گندله درجه یک این محصول را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی گذاشته اند و علاوه بر فروش از طریق نمایندگی ها و بازرگانی ها، با راه اندازی سایت معتبر اقدام به معرفی محصولات خود و فروش آنها نموده اند.

چنانچه در مورد انواع گندله های آهن به اندازه کافی اطلاعات ندارید می توانید برای خرید نوع مرغوب این محصول و آشنا شدن با شرایط تهیه، نوع حمل و نقل و غیره با یک کارشناس مجرب و باتجربه در این زمینه مشورت نموده و سپس اقدام به خرید و دریافت آن نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما