صادرات انواع آهن اسفنجی درجه یک به کشورهای عربی

عرضه انواع آهن اسفنجی صادراتی با کیفیت درجه یک، این شرایط را برای تاجرها و صادر کنندگان مختلف ایرانی و خارجی فراهم نموده است تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در این زمینه تهیه کرده و به کشور های مختلف ارسال نمایند. عرضه این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم باعث می‌ شود که صادرات آن به دیگر کشور ها افزایش یابد. طی سال های اخیر عراق به یکی از مقاصد مهم صادرات آهن اسفنجی از کشور ایران تبدیل شده است. صادرات آهن اسفنجی و چگونگی روند آن بستگی به اوضاع اقتصادی، حوادث و جریان های سیاسی، رقابت سایر مواد جانشین و بالاخره سطح قیمت فولاد دارد.

صادرات انواع آهن اسفنجی درجه یک به کشورهای عربی

میزان تولید سالانه آهن اسفنجی در کشور

میزان تولید سالانه آهن اسفنجی در کشور با توجه به با کیفیت بودن سنگ آهن در ایران و وجود گاز طبیعی و استفاده از فناوری نوین راه برای برخورداری از محصول آهن اسفنجی برای کارخانجات فولاد هموار است. بیش از 800 هزار تن آهن اسفنجی سالانه در ایران تولید می‌شود. بیشترین مقدار استخراج آهن در ایران در مناطق سبزوار، شادگان، سفید دشت، بافت، میانه، نی ریز و قائنات می‌باشد. در واقع می‌توان گفت ایران جزء بیشترین تولیدکنندگان فولاد در جهان است به طوری که در سال 2020 دهمین کشور تولیدکننده فولاد در بین دیگر کشورهای سازنده فولاد بوده است. همچنین رتبه دوم تولید آهن اسفنجی در سال 2020 از آن خود کرده است.

تولید آهن اسفنجی در ایران با استفاده از روش DRI است اما برای تولید آن از روشهای دیگر نیز می‌توان استفاده کرد. اما به دلیل اینکه روش احیای مستقیم بر پایه گاز است و ایران منبع گاز طبیعی می‌باشد، این فرآیند بهترین انتخاب برای تولیدکنندگان آهن اسفنجی ایران است. در سال‌های اخیر با محدودیت‌هایی که برای کارخانه های فولاد به وجود آمده و بخشنامه‌هایی که برای کاهش مصرف گاز در این کارخانجات اجرا شده است، احتمال کمرنگ‌تر شدن تولیدات ایران در صادرات دیده می‌شود که البته باید راه کارهای بهتری ارائه گردد.

سفارش کلی آهن اسفنجی از مطمئن ترین فروشنده

سفارش کلی آهن اسفنجی از مطمئن ترین فروشنده نرمه آهن اسفنجی سبزوار یکی از انواع محصولات فولادی تولید شده در کشور ایران می باشد. آهن اسفنجی از جمله محصول های تولید شده در کشور ایران می باشد که دارای کاربرد بسیاری در صنعت های مختلف می باشد و از مطمئن ترین فروشندگان می باشد. از احیای مستقیم و بدون واسطه گندله یا همان سنگ آهن بدون نیاز به حرارت و ذوب شدن، سنگ آهن به وجود می آید.

خرید کلی آهن اسفنجی ایران با قیمت مناسب از تامین کننده آن در بازار امکان پذیر است و خریداران می توانند محصول را در مقیاس بالا و به صورت تناژ خریداری کنند و برای تولید محصول های آهنی یا جهت صادرات به دیگر کشورها مورد استفاده قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما