شرکت پخش تیرآهن ۱۸ صادراتی در مشهد

تیرآهن ۱۸، یکی از سازه های فلزی است که به صورت گسترده در ساختمان سازی استفاده می شود. قیمت این تیرآهن با توجه به کارخانه هایی که آن را تولید می‌ کنند متفاوت است. پخش این تیرآهن در شهرهای مختلف توسط شرکت های معتبر انجام می گیرد. شهر مشهد نیز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ صادر کننده تیرآهن می باشد که تیرآهن 18 با کیفیت مطلوب را به سراسر ایران ارسال می کند.

شرکت پخش تیرآهن ۱۸ صادراتی در مشهد

نکاتی برای انتخاب بهترین تیرآهن جهت صادرات

نکاتی برای انتخاب بهترین تیرآهن جهت صادرات تیرآهن ها در کشور ما معمولا طبق استاندارد، IPE تولید می شوند. مشخصات تیرآهن با کیفیت این است که ضخامت آن در تمام قسمت ها یکسان باشد. تیراهن نمره 18 از مقاوم ترین تیرآهن های موجود به حساب می‌آید که از آن در سازه های سنگین استفاده زیادی می شود. زیرا استحکام آن نسبت به سایر تیرآهن ها بیشتر است. دیگر استاندارد تیرآهن 18، INP می باشد. این تیرآهن ها معمولاً از کشورهای دیگر وارد کشور ما می‌شوند و تولید خود کشور نیستند.

انواع تیرآهن در کشور ما، با کیفیت بسیار بالا و استحکام زیاد و توسط شرکت های مختلف تولید می شود. بنابراین می توان گفت کشور، پتانسیل صادرات این محصولات به سایر کشورهای مقصد را دارد. از جمله کشورهایی که می توان به آنها تیرآهن صادر کرد، کشورهای همسایه مانند عراق، آذربایجان، سوریه و ترکمنستان می باشند.

البته باید توجه داشت که در هنگام صادر کردن این اقلام، استاندارد کشورهای مقصد نیز در نظر گرفته شود. از طرف دیگر تعرفه گمرک باید متناسب باشد، تا تولید کننده سود معقولی از صادرات به دست آورده و برای این کار ترغیب شود. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر سیاست کشور بر صادرات غیرنفتی است، تولیداتی مانند تیرآهن می تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشند. تولید تیرآهن ها باید طوری باشد که کشورهای وارد کننده آن، از کیفیت محصول رضایت داشته باشند.

مرکز خرید تیرآهن ۱۸ باکیفیت با بهترین قیمت

مرکز خرید تیرآهن ۱۸ باکیفیت با بهترین قیمت با توجه به متفاوت بودن کیفیت تیرآهن 18 تولیدی در کارخانه های مختلف، برای تهیه محصولی مناسب، بهتر است مشخصات تیرآهن های تولیدی هر شرکت را بدانید. البته باید در انتخاب تیرآهن، قیمت آن را نیز در نظر گرفت، اما در حالت کلی نباید کیفیت را فدای قیمت کرد؛ چون بخشی از ایمنی و استحکام سازه ها بستگی به آهن های استفاده شده در آن دارد. از طرف دیگر هنگام خریداری آهن سعی کنید از درست بودن وزن آن مطمئن شوید که این امر با مقایسه وزن باسکول و وزن فاکتور امکان پذیر است.

در حالت کلی خرید از مراکز معتبر فروش تیرآهن شما را از خریدی با کیفیت، مطمئن می سازد. ما در این مجموعه برای پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه آماده می باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما