خرید مستقیم انواع سنگ آهن از معادن شهرکرد

سنگ آهن چاه گز از معادن استخراج شده و پس از فرآوری و خالص سازی در تولید انواع سازه‌ های فلزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

صنایع و تمدن‌های پیشرفته‌ی امروزی تا حدود زیادی به سازه‌های فولادی و چدن حاصل از این سنگ نیازمند می باشند.

سنگ آهن شهرکرد شکل‌های مختلفی دارد.

با تغییر فرمولاسیون شیمیایی آنها، به شکل‌های فیزیکی مختلف از جمله دانه بندی شده، گندله و کنستانتره تبدیل می‌شوند. از این سنگ‌ها برای ساختن سازه‌های فلزی مختلف از جنس چدن و فولاد استفاده خواهد شد.

امروزه و در گذشته از این فلز بیشترین استفاده را نسبت به دیگر انواع فلزات می‌ برده اند.

خرید مستقیم انواع سنگ آهن از معادن شهرکرد

پارامترهای تعیین قیمت انواع سنگ آهن

پارامترهای تعیین قیمت انواع سنگ آهن قیمت سنگ آهن خواف در جهان بر اساس مقدار عرضه و تقاضای آن مشخص می‌شود. پارامترهای زیادی مثل قیمت فولاد، شاخص تولید ناخالص داخلی، قیمت نفت خام، قیمت آلومینیوم، قیمت طلا، نرخ بهره، نرخ تورم، ارزش دلار، ارزش سهام و میزان تولید آهن و فولاد، بر قیمت جهانی سنگ‌ آهن تاًثیر دارند. با توجه به اهمیت این فلز در جهان، قیمت جهانی سنگ آهن بر طبق میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می‌شود. اما در ایران، در زنجیره آهن و فولاد از اوایل دهه های جدید قیمت‌گذاری دستوری متداول شد و از آنجا که کل زنجیره، از سنگ تا فولاد و حتی شمش نیز دولتی بوده است.

امروزه برای تعیین قیمت سنگ آهن شهرکرد خام به نوع کانی آهن، عیار آن، رطوبت و آب تیلور، ناخالصی آن ، قابلیت پر عیار شدن، ابعاد و سایز آن و … توجه می شود. قیمت سنگ آهن خام برای کانی های مختلف که در عیارهای متفاوتی نیز عرضه می شوند، متفاوت است. در کرج هم وجود کوهها زیاد باعث استخراج سنگ آهن شده است.

عرضه سنگ آهن صادراتی در شهرکرد با قیمت مناسب

عرضه سنگ آهن صادراتی در شهرکرد با قیمت مناسب انواع سنگ آهن صادراتی ایران شامل هر دو مدل سنگ آهن مگنتیت و هماتی می شود. عیار سنگ آهن صادراتی ایرانی در حدود ۶۰درصد است. افت قیمت سنگ آهن صادراتی ایران در برخی زمانها شدت می یابد، همچنین افت قیمت سنگ آهن نیز در حدود یک درصد اعلام شد. صادرات سنگ آهن به عراق و امارات علاوه بر چین که بزرگترین مشتری سنگ آهن ایران طبق آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران است، سالانه در تناژ چندین صد هزار تن با عیار بیش از 40 درصد و اغلب از نوع هماتیت انجام می گیرد.

در کنار صادرات سنگ آهن شهر کرد به چین، آمار گمرک حاکی از تناژ بالای صادرات سنگ آهن به عراق و امارات می باشد. پس از چین بیشترین میزان صادرات سنگ آهن به عراق انجام می گیرد. در رتبه سوم صادرات سنگ آهن شهرکرد به امارات را داریم . البته روسیه، ترکمنستان، جمهوری آفریقای مرکزی، عمان و هند نیز از بازارهای هدف در صادرات سنگ آهن از ایران هستند. و تعرفه گمرکی آن بالا می باشد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما