مراکز توزیع کنسانتره آهن 67 درصد

مراکز توزیع جهانی کنسانتره آهن 67 درصد از این محصول را با قیمت مناسب که قیمت جهانی کنسانتره سنگ آهن را تعیین می کند ، متمرکز می کند و متعاقباً بر نرخ اعلام شده در بازار کشورهای صادرکننده تأثیر می گذارد ، که بیشترین تأثیر را بر قیمت روزانه کنسانتره آهن خشک یا کنسانتره سنگ آهن دارای مجموع محصولات بالادستی یا حتی محصولات میانی و نهایی صنعت فولاد است. زیرا این کشور بزرگترین واردکننده سنگ آهن و یکی از بزرگترین صادرکنندگان و مصرف کنندگان محصولات فولادی در جهان است.

مراکز توزیع کنسانتره آهن 67 درصد

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن خشک

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن خشک فروش کنسانتره آهن برای صادرات 7 از چین ، هند و بندرعباس به چندین میلیون تن در سال می رسد. بررسی آمار اتاق بازرگانی نشان می دهد که فروش کنسانتره آهن صادر شده به چین بیشتر از سایر کشورها است و چین در خریدهای سالانه این محصول از ایران در بین سایر کشورها رتبه اول را دارد. گزارش شد که حجم صادرات در 9 ماهه نخست سال 1397 بالغ بر سه میلیون تن بوده است.

آمار مذکور بر اساس آمار منتشر شده در اتاق بازرگانی تهران اعلام شد. همانطور که اشاره کردیم بیشترین میزان صادرات کنسانتره آهن مربوط به خریدهای چینی است. در رتبه دوم هند قرار دارد. با توجه به این پارامتر ، قیمت کنسانتره آهن برای تحویل فوب در بندرعباس و همچنین هزینه های جانبی مانند بیمه حمل و نقل و بار تعیین می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع ، ما قیمت نهایی را در هر زمان در طول مذاکره و با اعلام قیمت به مشتریان ، بررسی اخبار سنگ آهن و قیمت کنونی سنگ آهن و همچنین در نظر گرفتن نوسانات نرخ حمل و نقل بین المللی اعلام می کنیم. تجزیه و تحلیل کنسانتره آهن در حال حاضر برای فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ در زیر قابل مشاهده است. همانطور که می بینید ، درصد آهن بیش از 67 ، FeO زیر 28 است. البته علاوه بر 67٪ کنسانتره ، دو گرید دیگر نیز وجود دارد ، دادن تناژ دلخواه و جزئیات خرید می تواند در اعلام مناسب ترین قیمت برای شما مثر باشد.

فروش مستقیم کنسانتره آهن 67 درصد

فروش مستقیم کنسانتره آهن 67 درصد سنگ آهن اسفنجی امروزه خریداران و مشتریان زیادی در بازار دارد و خریداران آن روز به روز در حال افزایش هستند. پرفروش ترین های این محصول انواع و اقسام آن را مستقیم و مستقیم در بازار می فروشند. سنگ آهن به طور کلی و عمده فروخته می شود. به همین دلیل ، خریداران می توانند با ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت خرید کنند. در فروش عمده و مستقیم ، واسطه ها و افراد سودجو از بین می روند و در نتیجه سنگ آهن با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما