قیمت مناسب انواع سیم مفتول ضخیم در مراکز معتبر

سیم مفتول یکی از سیم های کاربردی در صنایع مختلف تولیدی می باشد، آن ها دارای انواع متفاوتی هستند و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

قیمت مناسب انواع میلگرد بستر قم و سیم مفتول ضخیم در مراکز معتبر از طریق فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌ شود و می‌ توان کلیه این خرید ها را به قیمت اولیه دریافت کرده و آن ها را درب منزل تحویل گرفت.

قیمت مناسب انواع سیم مفتول ضخیم در مراکز معتبر

پارامترهای تعیین قیمت سیم مفتول صادراتی

پارامترهای تعیین قیمت سیم مفتول صادراتی سیم مفتول صادراتی با پارامتر های متعددی قیمت‌ گذاری می‌ شود، اولین پارامتر کیفیت محصول و جنس مواد اولیه ای است که برای تولید آن ها به کار برده می‌ شود. سیم مفتول درجه یک با استفاده از آلیاژ های درجه یک تولید می گردد و این آهن آلات نو بوده و از مواد بازمواد بازیافتی نیستند.

از دیگر پارامتر ها که در تعیین قیمت سیم مفتول تاثیر گذار هستند، نرخ ارز و تورم می باشد. امروزه نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر کیفیت و قیمت کالا ها دارد و با افزایش تورم و گرانی قیمت سیم مفتول نیز افزایش پیدا می‌ کند، نحوه خرید نیز در قیمت‌ ها تأثیر گذار است و با خرید اینترنتی می‌ توان آن ها را با قیمت درب کارخانه خریداری کرد.

قم به عنوان یکی از شهر های صادر کننده در زمینه سیم مقتول و دیگر مواد گوناگون فعالیت زیادی دارد و گام به گام صادرات از طریق فضای مجازی به اشتراک می‌ گذارند، صادرات محصولات سبب کمک به اقتصاد جامعه شده و باعث سود آوری فراوانی برای شرکت تولید کننده می شود.

سیم مفتول به صورت کلاف و در حجم های متعدد به فروش می رسد، فروش آن ها بر حسب کیلو بوده و با توجه به قیمت آهن، قیمت این سیم ها نیز دچار تغییر شده و در قیمت فروش تاثیر گذار هستند.

عرضه بی واسطه سیم مفتول ضخیم صادراتی در کشور

عرضه بی واسطه سیم مفتول ضخیم صادراتی در کشور عرضه بی واسطه میلگرد بستر گالوانیزه صادراتی در کشور از طریق سایت های معتبر به اطلاع عموم می‌ رسد، در این روش صاحبان کارخانه های تولیدی پس از آن که بهترین انواع سیم مفتول ها را با مواد اولیه و درجه یک تولید کردند، آن ها را به شیوه‌ های مختلفی معرفی می‌ کنند و با معرفی این محصول در سایت های اینترنتی امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را فراهم می سازند.

فروش این محصولات از راه‌ های مختلف انجام می‌ شود و واسطه‌ ها باعث می شوند که مصرف کننده برای این کالا قیمت بیشتری را پرداخت نماید، بهترین روش خرید استفاده از فضای مجازی است زیرا قیمت‌ ها به نرخ اولیه و کم بوده و نیازی به صرف زمان برای این خرید نیست و مصرف کننده در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما