قیمت سنگ آهن خواف در معدن

ایران دارای معادن بسیار زیادی در شهر های مختلف کشور می‌ باشد که بیشتر آنها درحال فعالیت و بهره ‌برداری هستند، یکی از معادن موجود در شهر خواف، معدن سنگ آهن می ‌باشد که دارای تولید بسیار بالایی بوده و از فروش خوبی در بازار داخلی برخوردار است، قیمت سنگ آهن خواف در معدن با توجه به درجه خلوص سنگ، میزان ناخالصی ها، نوع سنگ معدنی و حجم سفارش متفاوت می ‌باشد.

قیمت سنگ آهن خواف در معدن

با انواع سنگ آهن آشنا شوید

با انواع سنگ آهن آشنا شویدسنگ آهن سنگان یکی از فراوان ترین ماده معدنی موجود در پوسته زمین می ‌باشد که دارای انواع مختلفی بوده و به ‌عنوان یک ماده معدنی محکم و مقاوم در صنایع مختلف مخصوصاً صنایع فولاد مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

سنگ آهنی که از معادن استخراج می‌ شود از عیار پایینی برخوردار است و بدلیل اینکه دارای نرمی خاصی بود و برای آنکه بتوان از آن در صنایع مختلف مانند آلومینیوم و فولاد استفاده کرد، لازم است آن را بعد از فرآوری، با ترکیبات مختلف و ترکیب کرده تا به ماده ‌ای مقاوم تبدیل گردد.

سنگ آهن نوعی سنگ است که از کانی های مختلفی تشکیل شده است و دارای انواع مختلفی می ‌باشد که از انواع مختلف سنگ آهن می ‌توان به سنگ آهن هماتیت، زئولیت، مگنتیت، سیدریت و لیمونیت اشاره کرد که از لحاظ کانی شناسی با یکدیگر متفاوت هستند و  هر کدام از لحاظ کانی های تشکیل شونده، سختی، رنگ خاکه، جلا و عوامل دیگر با یکدیگر متفاوت هستند.

همان طور که گفته شد سنگ آهن خالص از عیار پائینی برخوردار است و به همین علت از لحاظ اندازه و عیار، بعد از فرآوری به انواع مختلفی از قبیل سنگ ‌آهن دانه ‌بندی ‌شده، گندله و کنسانتره تبدیل می ‌شود.

سنگ آهن قرمز دانه ‌بندی ‌شده دارای اندازه های ریز و درشت بوده که اندازه ریز آن معمولاً بین 3 تا 10 میلیمتر و نوع درشت آن 10 تا 30 میلیمتر می باشد و عیار این سنگ بین 57 تا 63.5 درصد است.

سنگ آهک گندله، توپی و کروی شکل است که قابلیت تبدیل شدن به آهن اسفنجی را دارا می باشد، از لحاظ درجه خلوص این نوع سنگ آهن دارای خلوص  67 تا 69 درصد است.

فروش سنگ آهن معدن سنگان خواف

فروش سنگ آهن معدن سنگان خواف فروش سنگ آهن سنگان خواف به طرق مختلفی انجام می ‌شود،از راه‌ های فروش این محصول می‌ توان به فروش حضوری، اینترنتی و تلفنی آن اشاره کرد.

در انواع روش‌ های فروش خریدار می ‌تواند با توجه به شرایط خود یکی از راه‌ های خرید سنگ آهن را انتخاب کرده و از طریق راه ‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را در حجم درخواستی خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما