فروش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

نرمه گندله آهن اسفنجی در واقع همان سنگ آهن است که به صورت مستقیم احیا می شود تا به آهن و سازه های فولادی تبدیل گردد. این پودر نرم و سیاه رنگ ماندگاری زیاد و بافتی متراکم دارد و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی از خود نشان می دهد. فروش نرمه گندله در نمونه های مختلف و با عیارهای بالا و پاین باعث شده تا مشتریان انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشند و بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

فروش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

موارد مصرف نرمه گندله آهن اسفنجی

موارد مصرف نرمه گندله آهن اسفنجی نرمه گندله آهن اسفنجی مصارف زیادی در صنعت دارد و با حرارت دادن بسیار منعطف می شود به طوری که می توان آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد. در تولید آهن اسفنجی به صورت احیای مستقیم این نرمه ها به صورت ضایعات بوجود می آیند و به دلیل عیار و خلوص بالا به صورت مجدد قابل استفاده هستند.

این محصول برای ساخت سازه های فولادی چون نبشی، ورق، آرماتور، بریکت و … اشاره کرد که همگی استحکام زیادی دارند. این نرمه ها به صورت دانه های ریز و درشت هستند که در صنایع به کمک سرند کردن آنها را دانه بندی می کنند تا مصارف گسترده تری داشته باشند.

‌ زمانی که این نرمه ها داخل کوره حرارت می بینند منعطف می شوند و به راحتی می توان آنها را به شکل های مختلف تبدیل کرد. جنسیت نرم نوع مصرف آن را مشخص می کند و این ضایعات قابلیت احیای مجدد را هم دارند.

فروشنده انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

فروشنده انواع نرمه گندله آهن اسفنجی فروشنده نرمه گندله را به صورت عمده و جزیی به بازار عرضه می کند که در این صورت افراد می توانند بر حسب بودجه و نیاز خود خرید را انجام دهند. فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد و این فروشنده در عرصه فروش خدمات گسترده ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

خریداران این محصول اغلب صنایع بزرگ فولادسازی هستند که گام های موثری برای صادرات بر می دارند. در واقع این مراکز مشتریان اصلی به شمار می روند که خرید را به صورت عمده انجام می دهند.

این مرکز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی کرده و با به نمایش گذاشتن محصولات مختلف و امکان مشاهده و مقایسه آنها شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این روش باعث جلب رضایت آنها می شود.

فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما