فروشنده انواع نرمه گندله آهن سیرجان

فروشنده نرمه گندله آهن سیرجان اقدام به ارائه عمده آن با کیفیت عالی و درجه خلوص مناسب نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند با نرخ پایین آن را سفارش داده تا در اسرع وقت با وسیله نقلیه ارزان در آدرس مورد نظر به آنها تحویل داده شود.

فروشنده انواع نرمه گندله آهن سیرجان

مشخصات مهم نرمه گندله آهن اسفنجی

مشخصات مهم نرمه گندله آهن اسفنجی گندله ی آهن اسفنجی به معنای بلوک های کوچکی است که در فرایند تبدیل سنگ آهن به فولاد یکی از فرآورده های اصلی می باشد. آهن پس از استخراج از معدن ابتدا به صورت کنسانتره درآمده سپس مواد اضافی از آن حذف شده و به شکل گندله ارائه می ‌شود و در نهایت این گندله طی چند مرحله به فولاد تولید می ‌شود به همین دلیل از مواد اولیه ضروری برای صنایع فولاد است.

نرمه آهن اسفنجی یکی از مهمترین مواد برای کوره های بلند در صنایع ذوب آهن جهت تولید آهن و فولاد می باشد. این محصول از درجه خلوص نسبتا بالایی برخوردار است و کارخانه های تولید فولاد از مشتریان دایمی این محصول هستند که در تناژ بالا آن را نیاز دارند.

مشخصات مهم نرمه گندله آهن اسفنجی عبارتنداز:

  1. در این محصول علاوه بر آهن ترکیباتی چون فسفر، گوگرد، اکسید آلومینیوم، اکسید آهن و اکسید سیلیسیوم وجود دارد که روی هم رفته حدود ۵ درصد از این محصول را شامل می ‌شوند و قابل استحصال نیز می باشند.
  2. جهت تولید گندله خام معمولاً از نرمه آهن استفاده می شود که دارای مش حدود ۴۵ میکرون می باشد که در ترکیب با محلول های تر کننده گلوله های کوچکی در دستگاه گندله ساز تولید می ‌شود که به گندله خام معروف هستند.
  3. حدود ۸۰ درصد این محصول دارای سایز ۸ تا ۱۶ میلی متر است و میزان تخلخل موجود در این عنصر ۱۹ تا ۲۴ درصد می باشد.
  4. هر چه تخلخل موجود در این محصول بیشتر باشد سرعت ذوب بیشتر می ‌شود.

مراکز خرید نرمه گندله آهن سیرجان

مراکز خرید نرمه گندله آهن سیرجان مرکز خرید نرمه گندله آهن سیرجان اسفنجی بهترین این محصول را با قیمت مناسب تولید و آن را ارائه کرده است. خریداران این ماده بسیار مهم در صنعت تولید آهن و فولاد می ‌توانند به طور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری از همین وب سایت با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

خرید مستقیم این محصول به مشتریانی که قصد دارند این نمونه از محصولات بی رقیب که کاربرد صنعتی دارند را با قیمت های فوق العاده تهیه نمایند کمک می کند که این روند را به خوبی به پیش برند و گندله های بی نظیر آهن را به طور بی واسطه خریداری نمایند و همچنین خرید آن از طریق این مرکز عمده فروش در بازار به خریدارها ارائه می گردند بسیار مرغوب هستند و از طرف نمایندگی برتر با تضمین نوع کیفی به دست مردم در اقصی نقاط ایران می رسند و به این ترتیب رضایت خریدارها نسبت به مرغوبیت این کالها جلب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما