تولید کننده سنگ آهن سیرجان

یکی از بزرگترین مراکز و کارخانجاتی که به عنوان تولید کننده سنگ آهن در کشورمان شناخته شده است و بخش عظیمی از منابع مورد نیاز صنایع مختلف را تامین می نماید کارخانه سنگ آهن سیرجان می باشد.
این مرکز پس از این که سنگ آهن مورد نظر خود را از معادن آن استخراج نمود، در چندین مرحله و با استفاده از فناوری و تکنولوژی پیشرفته ای که در اختیار دارد فرآورده و آماده سازی نموده و سپس آن را به اشکال مختلف در دسترس صنایع تولید کننده فولاد قرار می دهد.

تولید کننده سنگ آهن سیرجان

دانستنی ها در مورد سنگ آهن خام

دانستنی ها در مورد سنگ آهن خام سنگ آهن خام در واقع یک نوع سنگ معدنی می باشد که در برخی از نقاط کره زمین یافت می شود و درون آن رگه هایی از آهن وجود دارد و برای اینکه بتوان از این رگه ها به خوبی استفاده نمود باید آنها را خالص سازی کرد.
برای انجام این امر سنگ آهن خام را درون کوره های مخصوص قرار داده و آنها را در معرض فرایند ذوب و احیاء قرار می دهند و پس از طی مراحل دیگر آهن موجود در آن را به خوبی استخراج می کنند.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که سنگ آهن یکی از فراوان ترین سنگ ها و فلزاتی است که در کره زمین یافت می شود و تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده آن است که حدود 5 درصد از پوسته زمین را اکسید آهن تشکیل داده است.

شایان ذکر است که اصلی ترین ترکیباتی که می توان آنها را در میان سنگ آهن مشاهده کرد عبارتند از هماتیت و مگنتیت؛ سنگ آهن پس از فرآوری و آماده سازی به شکل کنسانتره و گندله آهن در آمده و به این صورت در دسترس صنایع تولید کننده فولاد قرار می گیرد و از آن برای ساخت سازه های فلزی بهره گرفته می شود.

پخش انواع سنگ آهن سیرجان

پخش انواع سنگ آهن سیرجان همانگونه که می دانید فلزات نقش بسیار مهمی در زندگی ما انسان ها ایفا می نمایند و بسیاری از محصولاتی که از آنها استفاده می کنیم توسط فلزات تولید می شوند؛ اما یکی از مهمترین مواد اولیه ای که برای تولید این محصولات مورد نیاز است سنگ آهن می باشد که خوشبختانه با پیشرفت هایی که در زمینه دانش و تکنولوژی رخ داده است می توان آن را در کوتاه ترین زمان ممکن از معادن استخراج نموده و آماده سازی کرد.

شرکت بازرگانی ما سالهاست به عنوان مرکز پخش سنگ آهن خام مشغول به فعالیت می باشد و نمونه های استاندارد و با کیفیت این محصول که یکی از بهترین آنها سنگ آهن سیرجان می باشد را با قیمت مناسب در اختیار خریداران این محصول قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما