کارخانه تولید کنسانتره آهن خشک

کارخانه تولید سنگ آهن کردستان به دلیل اینکه توانایی تامین نیاز بازار های داخلی را کسب نماید، هر روزه ظرفیت های تولید خود را افزایش می دهد از این متقاضیان در هنگام تهیه سفارشات خود با مشکلی مواجه نمی شوند و به راحتی قادر به دستیابی به احتیاجات خود می باشند؛ بدون اینکه محدودیتی پیش روی مشاهده نمایند.

کارخانه تولید کنسانتره آهن خشک

معرفی انواع کنسانتره آهن خشک

معرفی انواع کنسانتره آهن خشک همانطور که می دانید سنگ آهن کلوخه مهمترین ماده برای تولید فولاد است. عملیات های ویژه ای به روی انواع سنگ آهن صورت می گیرد که باعث تبدیل شدن به کنسانتره، گندله و فولاد خواه شد. آهن خشک محصولی ست که از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید. به این منظور دو روش وجود دارد که یکی مبتنی بر ذغال سنگ بوده و دیگری مبتنی بر گاز است؛ در هر صورت تولید آهن اسفنجی باعث صرفه جویی در انرژی خواهد بود.

خوب است بدانید که کنسانتره به عنوان یک محصول ثانویه به دست آمده از آهن است که کاربرد گسترده آن به دلیل وجود ویژگی های مثبت و مطلوب فراوان در آن می باشد. رنگ آهن های موجود در کنسانتره، خاکستری مایل به سیاه است و این مشخصه یکی از اصلی ترین مشخصات ظاهری نوع با کیفیت آهن خشک می باشد.

اما یکی از مهمترین موضوعاتی که در رابطه با آهن اسفنجی گفته شده، تولید کنسانتره از آن است که بسیاری از صنایع از آن استقبال می کنند. مشخصات کنسانتره آهن اسفنجی عبارت است از:

  • از احیای سنگ آهن هایی که عیار آنها بالاتر از 67 درصد است، به دست می آید.
  • قادر به ایجاد حرارت بالایی ست.
  • از آنجایی که تخلخل این محصول بالاست، مقاومت فیزیکی آن هم در بالاترین سطوح قرار گرفته است.
  • با استفاده از آن به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توان کوره های فولادسازی را گرم کرد.

فروشندگان انواع کنسانتره آهن خشک

فروشندگان انواع کنسانتره آهن خشک از آنجا که فرآورده های آهنی ارزش بسیار بالایی دارند و به منظور بهره مندی از مزیت آنها لازم است بهترین نمونه ها را مورد استفاده قرار داد، در انتخاب محل خرید باید دقت زیادی به خرج داد تا از ایجاد مشکلات احتمالی و هزینه های اضافی پیشگیری به عمل آورد.

فروشندگان کنسانتره آهن خشک به دلیل دارا بودن سابقه طولانی مدت در این حوزه و همچنین جایگاه ویژه در بازار های داخلی، می تواند بهترین گزینه جهت انتخاب باشند. در این صورت می توان با اطمینان خاطر به احتیاجات خود دست پیدا کرد و برابر با بودجه به خرید پرداخت.

این مجموعه به دلیل فراهم آوردن امکان خرید غیرحضوری انواع کنسانتره توانسته دسترسی راحت و ایمن را برای همگان با سهولت همراه سازد زیرا دیگر نیازی به حضور فیزیکی جهت ثبت سفارش نخواهد بود و افراد می توانند به راحتی حجم مورد نیاز خود را در اختیار گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما