پخش کننده کنسانتره آهن خالص

زمانی که سنگ آهن احیا می شود تا به فلزات مختلف تبدیل گردد ضایعات زیادی از آن باقی می ماند که هر کدام سایز مختص به خود را دارند. کنسانتره آهن بالا نمونه بارزی از این تولیدات بوده از سنگ آهن است که به دلیل عیار و ارزش بالا مصارف گسترده ای را در صنعت به خود اختصاص می دهد. کارخانه با پخش کنسانتره آهن خالص تلاش می کند تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را برطرف سازد. این ماده بسیار ریز است و مصارف زیادی هم دارد.

پخش کننده کنسانتره آهن خالص

نکاتی در خصوص کنسانتره آهن خشک

نکاتی در خصوص کنسانتره آهن خشک کنسانتره آهن خشک دارای ویژگی های فوق العاده ای بوده که این امر باعث شناخت بهتر آن شده است. این ماده دارای نکات به خصوصی بوده که در زیر به انها اشاره می کنیم:

  • کنسانتره بدست آمده دارای دانه های ریز است که در اثر حرارت به راحتی تغییر شکل می دهند و به فلزات درجه یکی تبدیل می شوند.
  • این محصول به دلیل خالص بودن اهمیت زیادی دارد و میزان آهن درون آن بسیار زیاد است به همین دلیل وزن سنگینی دارد و بالاترین عیار را به خود اختصاص می دهد.
  • رنگ آن تیره می باشد که در زمان استفاده هم کیفیت و رنگ خود را به خوبی حفظ می کند.
  • درجه سختی و استحکام آن بسیار بالا بوده و برای ساخت سازه های مقاوم بکار می رود.
  • این محصول قابلیت حمل و نقل دارد و شما می توانید در کارخانه های مختلف از آن استفاده کنید.

قیمت کلی کنسانتره آهن خالص

قیمت کلی کنسانتره آهن خالص قیمت کنسانتره آهن در بازار متفاوت بوده و به درجه خلوص و عیار آن بستگی دارد. قیمت روزانه در حال تغییر ایت و علت این نوسانات تورم و شرایط حاگم بر بازار می باشد که اگر چه با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر قدرت خرید مشتری هم تاثیر گذاشته است. ارائه محصول با کیفیت و ارزان قیمت باعث می شود تا مشتری بتواند با بودجه اندک هم نیاز خود را برطرف سازد.

در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. نمایندگی ها بهترین واسطه های میان تولید کنندگان و خریداران هستند که محصول را با نرخ هایی فوق العاده به فروش می رسانند.

با مراجعه به نمایندگی های مجاز می توانید لیست های قیمت را به دست بیاورید. کنسانتره ها در شرکت های مختلفی تولید می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شوند، چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود. وجود برند های مختلف باعث شده در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما