پخش کننده سنگ آهن شیراز

سنگ آهن شیراز به عنوان یکی از طبیعی ترین سنگ های استخراج شده از معادن مربوطه در این زمینه، کاربرد های ویژه‌ ای را در صنایع مختلف از آن خود کرده است و این محصول به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع آهن و فولاد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پخش کننده سنگ آهن شیراز با در نظر گرفتن فعالیت های تولید کنندگان این محصولات از بهترین ایده ها، برای گستردگی بازار فروش آنها استفاده می نمایند.

پخش کننده سنگ آهن شیراز

خصوصیات مهم سنگ آهن طبیعی

خصوصیات مهم سنگ آهن طبیعی

سنگ آهن طبیعی به عنوان اصلی ترین ماده اولیه در خط تولید فولاد و آهن های مورد استفاده در حرفه های ساخت و ساز مورد توجه قرار می‌ گیرد و این محصول به صورت ۱۰ درصد از مواد معدنی در روش احیای مستقیم و بیش از ۹۰ درصد آن به کمک کوه های بلند مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ های آهن با توجه به منطقه تولیدی و معادن استخراج آنها دارای نمونه های مختلفی هستند. در راستای همین موضوع سنگ هایی که در کوره های بلند و همچنین در روش‌ های احیای مستقیم از آنها استفاده می شود، با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند.

بهترین سنگ های آهن معمولاً از معادن گسترده در سراسر کشور به کمک بهترین روش‌ ها و تجهیزات استخراج می‌ شوند و از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که عبارت است از:

  • بهترین سنگ آهن در واقع خاصیت احیا پذیری فوق العاده را از آن خود می نماید و به صورت دانه بندی شده برای استفاده در کارخانه های فرآوری آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سنگ های آهن ک در عیار های بسیار بالای قابل استفاده هستند زیرا از بهترین تجهیزات برای فرآوری و استخراج آنها استفاده می شود.
  • بهترین سنگ آهن با کمترین میزان ناخالصی به صورت پودر شده یا گرانوله شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که شکل طاهری متفاوت این کانی باعث ایجاد طیف کاربری متنوع آنها می گردد.

قیمت انواع سنگ آهن شیراز

قیمت انواع سنگ آهن شیراز

قیمت سنگ آهن شیراز همانند دیگر کانی ها و سنگ های طبیعی استخراج شده از معادن مختلف به پارامتر های بسیار زیادی وابسته می‌ باشد. درجه خلوص این نوع محصولات و عیار بالای آنها جزو مهمترین عوامل در این زمینه می باشد که بعد از استخراج با آن توجه بسیار زیادی می‌ شود.

قیمت سنگ آهن شیراز در انواع شکل ها و نمونه‌ ها نیز با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد و همانطور که اشاره کردیم این محصولات به شیوه‌ های مختلف به صورت دانه بندی شده، کلوخه یا گندله قابل استفاده هستند که هر کدام دارای کیفیت و قیمت فروش متنوع می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما