پخش کننده سنگ آهن زئولیت

سنگ آهن زئولیت با کیفیت عالی و درجه خلوص بالا توسط پخش کننده این محصول ارائه می شود و کسانی که به این سنگ آهن خاص برای استفاده در کارخانه و صادرات به کشورهای دیگر استفاده می کنند می توانند نیاز خود را از طریق این پخش کننده با قیمت مناسب تامین نمایند و به این ترتیب کمترین میزان هزینه را برای استفاده از آن پرداخت کرده و از استفاده یا صادرات آن بیشترین میزان سود را کسب کنند.

پخش کننده سنگ آهن زئولیت

خصوصیات مهم سنگ آهن عیار بالا

خصوصیات مهم سنگ آهن عیار بالا

سنگ آهن عیار بالا همان طور که از نام آن کاملاً مشخص است دارای میزان آهن بالای موجود در آن نسبت به سایر عناصر است و به این ترتیب در این نوع سنگ ما می توانیم شاهد فراوانی بیشتری از انواع ترکیبات آهن مانند اکسید های آهن باشیم.

این نوع سنگ به خصوص از نظر تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا طی فرایند ذوب می توان میزان بیشتری آهن را از آن خارج کرد؛ به طور معمول عیار بالا در این نوع سنگ ها بیشتر از ۶۵ درصد است و می تواند نشان دهنده فراوانی آهن در این سنگ باشد که برای کارخانه های ذوب آهن و صادرکنندگان این سنگ می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

از خصوصیات مهم این سنگ می توان به دارا بودن برخی از عناصر دیگر همچون سیلیس، روی، نیکل و برخی از ترکیبات دیگر با این سنگ اشاره کرد و به این شکل باعث می شود که از چگالی وزنی این سنگ بسیار بالا باشد و طی فرآیندهای جدا کردن آهن از آن بتوان انواع ترکیبات فلزی دیگر را نیز استحصال نمود که باعث می شود ارزش اقتصادی این سنگ را بالاتر ببرد زیرا از عناصر غیر آهنی در آن نیز می توان برای تولید محصولات دیگر همچون شمش روی استفاده کرد.

قیمت انواع سنگ آهن زئولیت

قیمت انواع سنگ آهن زئولیت انواع مختلف سنگ آهن زئولیت با توجه به کیفیت و مقدار آهن از نظر قیمت با هم متفاوت خواهند بود و این می تواند در میزان استفاده از این سنگ با تاثیر گذار باشد؛ برای اطلاع از قیمت سنگ آهن یاد شده می توانید با پخش کننده این محصول که اقدام به ارائه حجم بالایی از آن کرده است ارتباط برقرار کنید و به راحتی استعلام قیمت آن را انجام دهید.

قیمت انواع سنگ یاد شده می تواند بسیار متفاوت باشد و دلیل آن هم معیارهایی است که برای انتخاب این سنگ مد نظر قرار می گیرد؛ برای اطلاع دقیق تر و بروزتر از قیمت این سنگ می توانید از روش های اینترنتی استفاده کنید و به صورت آنلاین با فروشنده و پخش کننده این محصول ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما