پخش کننده آهن گندله اسفنجی

پخش کننده آهن گندله اسفنجی در بازار به انواع نختلفی تقسیم می شوند که برخی از آنها در واقع کارگاه های تولیدی فعال در این زمینه هستند که محصول مورد نظر مشتریان را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار آنها قرار می دهند و برخی دیگر از پخش کنندگان واسطه هایی بین کارگاه های تولیدی و خریداران اصلی این محصول می باشند. پخش کننده آهن گندله اسفنجی به کیفیت بالای محصولات توجه ویژه ای می کند.

پخش کننده آهن گندله اسفنجی

اطلاعات مختصری در مورد آهن گندله

اطلاعات مختصری در مورد آهن گندله گندله آهن به گلوله های تولید شده از نرمه آهن گفته می شود که به صورت دایره هایی تیلی مانند در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. اگر بخواهیم به اطلاعاتی درباره این محصول اشاره کنیم، به صورت کلی می توان به موارد زیر پرداخت:

  • روش تولید: روش تولید این محصول به این صورت است که ابتدا نرمه آهن در کوره هایی با دمای بالا ریخته می شود و به صورت کامل ذوب می گردد، سپس این محصول به شکل گلوله هایی با اندازه های کوچک در میاد به صورتی که هر مشت گندله در حدود ۲۰ الی ۳۰ عدد از این محصول را شامل می شود.
  • موارد استفاده: یکی از مهم ترین موارد استفاده از این محصول را می توان استفاده های بیشتر از آن برای احیای کوره های مستقیم عنوان نمود. کوره ها در بعضی از موارد به دلیل دارا بودن دمای بسیار زیاد به احیای مجدد نیاز دارند که این مهم با استفاده از گندله های آهن امکان پذیر است.
  • قیمت: در سال های اخیر قیمت گندله آهن تا حدود زیادی افزایش داشته است و در یک سال اخیر قیمت آن به حدود سه برابر نسبت به گذشته رسیده است. قیمت این محصول همچنان روندی صعودی را در بازار طی می کند.

عرضه بدون واسطه آهن گندله اسفنجی

عرضه بدون واسطه آهن گندله اسفنجی عرضه آهن گندله اسفنجی به صورت بدون واسطه یکی از روشهای عرضه این محصول است که در آن تولید کنندگان اصلی و کارگاه های تولیدی محصول مورد نظر را در اختیار مشتریان در سراسر نقاط ایران قرار می دهند.

در بازار امروزه که قیمت گندله آهن تا حدود زیادی افزایش داشته است، عرضه بدون واسطه آهن گندله اسفنجی برای خریداران مختلف در اولویت قرار دارد، زیرا خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنند، اما برخی از خریداران به دلیل عدم دسترسی به عرضه بدون واسطه، به اجبار محصول مورد نظر خود را از واسطه ها خریداری می کنند.

اگر به دنبال خرید گندله آهن از فروشندگان اصلی و تولید کنندگان هستید، می توانید از طریق سایت اینترنتی ما محصول جورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما