پخش مستقیم گندله آهن سیرجان

کارخانه تولید میلگرد بستر گلستان و گندله آهن سیرجان، با مساحت 35 هکتار و با اشتغال 300 نفر با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن در شهر سیرجان و مجاور معدن گل گهر سیرجان در استان کرمان قرار دارد، کنسانتره آهن سیرجان از عیار بالایی برخوردار است و درصد عناصر ناخالصی نظیر فسفر در آن بسیار کم و در حدود صفر درصد می باشد.

همچنین گندله آهن اسفنجی تولید شده دارای خلوصی در حدود شصت و نه در صد است و این نشان دهنده اقتصادی بودن این محصول است، گندله سنگ آهن از کنسانتره سنگ آهن با گلوله کردن یا پلیت زینگ و پختن تولید می‌شود و به عنوان ماده اولیه در کوره احیای مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پخش مستقیم گندله آهن سیرجان

باکیفیت ترین انواع گندله آهن اسفنجی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع گندله آهن اسفنجی کدامند؟ گندله آهن اسفنجی: به خرده های سنگ آهن با رنگ مشکی با ظاهر گرد یاکروی گفته می شوند که از احیا سنگ آهن استخراج شده از معادن به دست می آید، و به دلیل شباهت ساختاری به اسفنج به آنها گندله آهنی اسفنجی گفته می شود.

مزایایی زیاد گندله آهن در صنایع فولاد که پس از تولید فولاد دوباره می توان آن را احیا نمود، ریخته گری، ماشین آلات صنعتی، و سازندگان قطعات فلزی خودرو ها و غیره دارند باعث افزایش تقاضا و به میزان آن بالا رفتن تولید شده است.

باکیفیت ترین انواع میلگرد بستر مازندران و گندله آهن اسفنجی کدامند؟ به دلیل تحمل نوسانات دمایی بالا از قدرت استحکام بالایی برخوردارند و پس از ذوب دوباره می توان آنها را احیاء کرد، در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند که باعث افزایش میزان کارآیی آنها می شود، زنگ زدگی، ناخالصی و اشتعال از معایب این محصول می باشد.

همچنین به آسانی می توان آنها را حمل و نقل نمود و در انبار نگهداری کرد، مقادیر گوگرد و فسفر در این محصول بسیار کم است، مصرف نیتروژن در آن پایین می باشد، گندله تولید شده آهن سیرجان با حدود شصت و پنج تا شصت و شش درصد آهن کل و یک درصد فروس اکسید، دو و نیم درصد دی اکسید سیلیسیم و یک درصد زئولیت، یک دهم درصد فسفر و یک صدم درصد گوگرد می باشد.

قیمت کلی گندله آهن سیرجان

قیمت کلی گندله آهن سیرجان قیمت گندله آهن: قیمت های که برای خرید این محصول پیشنهاد می شود براساس قیمت های مصوب ،درصد خلوص و همچنین میزان کارآیی و نوع کاربرد آن متفاوت می باشد، قیمت گندله آهن سیرجان به صورت روزانه و براساس شاخص های جهانی صورت می گیرد، در واقع هر چقدر درصد آهن خالص در این ترکیبات بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

امروزه با توجه به در دسترس بودن اینترنت برای همگان، مشتریان می توانند با مراجعه به سایت های گندله آهن از قیمت، کیفیت و نحوه ی عرضه ی آن مطمئن شوند و سپس براساس نیاز کارگاه یا مجتمع تولیدی سفارش خود را ثبت و آن را با توجه به آدرس ثبت شده با قیمت مناسب و بدون واسطه گری تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما