پخش مستقیم کنسانتره سنگ آهن 67 درصد

کنسانتره سنگ آهن 67 درصد با پخش مستقیم به تمام نقاط کشور ارسال می شود تا تمامی افرادی که به این نوع از آهن نیاز دارند تا بتوانند با قیمت بسیار مناسب و با تنوع بسیار بالا از این محصول خریداری بکنند به علاوه کیفیت این نوع از کنستانتره آهن بسیار متفاوت با سایر انواع مشابه آن در بازار می باشد که پخش مستقیم موجب خرید به صرفه آن میشود.

پخش مستقیم کنسانتره سنگ آهن 67 درصد

ویژگی های مهم کنسانتره سنگ آهن خام

ویژگی های مهم کنسانتره سنگ آهن خام سنگ آهن خام دارای ویژگی های بسیار مقاوم میباشد که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم بنابراین اگر شما هم مایل هستید در مورد این موضوع بیش از پیش میدانی در این محتوا ما را همراهی بکنید.

استفاده از فولاد از ابتدای انقلاب صنعتی در اروپا بخش مهمی از صنعت بوده است. با افزایش تقاضا برای فولاد ، تولید کنسانتره آهن نیز افزایش یافت. تولید آهن یکی از مهمترین فرایندهای زنجیره تولید فولاد است. بر اساس تولید ، فرآوری سنگ آهن به دو دسته تقسیم می شود: تولید آهن منجمد و تولید کنسانتره سنگ آهن. تولید آهن منجمد به صورت خشک و بدون آب انجام می شود. سپس سنگ معدن آهن با درجه بالا با استفاده از روش جداسازی فیزیکی (روش مغناطیسی) از دم های درجه پایین جدا می شود.

این محصول که آهن گرانول نامیده می شود ، به دلیل درجه پایین نمی تواند در روش احیاء استفاده شود ، اما می توان از آن برای مواد منفجره استفاده کرد. میانگین عیار آهن رسوبات کم است و اندازه عنصر قابل قبول است. به همین دلیل ، غلظت با روش های پیشرفته و مدارهای پیچیده تولید می شود. مدار پردازش معمولاً شامل واحدهای خرد کردن ، سنگ زنی ، تصفیه و آبگیری است. علاوه بر این واحدها ، حمل و نقل ، آبرسانی ، تأسیسات و … به عنوان واحدهای جانبی وجود دارد. مرحله اول (خرد کردن) کارخانه با قرار دادن پودر معدنی خرد شده در پوسته آغاز می شود. در این قسمت ، قطعات 20-25 تا 100 سانتی متر را به اندازه کوچکتر از 25-20 سانتی متر خرد می کنند. در واقع ، یک فیلتر ثابت گریزلی بر روی درب آسیاب نصب شده است و سوراخ های آن شبیه ابعاد خروجی آسیاب است.

به این ترتیب ذرات کوچک به گونه ای وارد ماشین کوچک نمی شوند که کوچک نباشند. سپس کانی خرد شده وارد مرحله بعدی خرد شدن و فیلتراسیون با حامل می شود. بسته به ابعاد و ویژگی های کانی ، در این قسمت که می تواند شامل دو مرحله خردایش خشک باشد از پودر مخروطی استفاده شده و ابعاد مواد معدنی به 30 میلی متر کاهش می یابد. خرد کردن چند مرحله ای برای کنترل انجماد و جلوگیری از خرد شدن بیش از حد مواد معدنی انجام می شود. مرحله دوم آسیاب کردن است. میلی متر کمتر از 30 درصد مواد معدنی برای خرد کردن بیشتر وارد فرآیند آسیاب می شوند و به صورت “مرطوب” انجام می شوند.

تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن 67 درصد

تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن 67 درصد تولید کنسانتره سنگ آهن توسط تولیدکنندگان این محصول با اشکال مختلف و در قالب های متفاوت تولید شده و به مشتریان ارائه می شود تا مشتریان که کاربری های متفاوتی از این نوع کنسانتره سنگ آهن می‌خواهند بتوانند کنسانتره مورد نظر خود را پیدا کند و به خرید آن بپردازند به علاوه این تولیدکنندگان برای پرورش این نوع از کنسانتره سنگ آهن قیمت بسیار مناسبی را در نظر گرفته اند و در این راستا از سود خود کاسته و هدف این امر این است که به رضایت مشتری بیافزایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما