پخش مستقیم نرمه گندله سنگ آهن

نرمه گندله سنگ آهن در واقع همان ضایعاتی است که در فرآیند احیای سنگ آهن به جا می ماند و صنایع با جمع آوری و ارسال آن به کارخانه می توانند مجدد از این دانه های ریز و درشت استفاده کرده و برای سازه های فولادی آن را به کار بگیرند. درصد آهن نرمه گندله ها زیاد بوده بدین ترتیب کاملا خالص هستند. پخش مستقیم این مواد در بازارهای سراسر کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

پخش مستقیم نرمه گندله سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید گندله آهن

مختصری درباره فرآیند تولید گندله آهن تولید گندله آهن آن هم با کیفیت بالا باعث شده تا در کنار تامین نیاز داخلی مازاد مصرف هک صادر شود. در زیر به صورت مختصر به فرآیند تولید این مواد اشاره می کنیم:

  • اولین مرحله آماده سازی نرمه سنگ آهن است که به صورت پودر نرمی بوده و با افزودنی های دیگری که خام هستند ترکیب می شوند و سپس درون کوره پخته می شوند تا به کمک حرارت به خوبی با هم میکس شوند.
  • در مرحله دوم تولید گندله آنها لز کوره خارج شده و به صورت دایره های کوچک درون قالب ریخته نی شوند و پس از سرد شدن هم سخت می شوند.

این مواد برای احیای آهن درون کوره مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند با بالا بردن دما به انعطاف پذیری لازم برسند و بدین ترتیب کارخانه می تواند آن را به شکل های مختلف تبدیل کند. درجه سختی آنها بالا بوده و می توانند در مقابل فشار و رطوبت و حرارت دوام زیادی داشته باشند بدون اینکه دچار افت کیفیت شوند.

خرید کلی نرمه گندله سنگ آهن

خرید کلی نرمه گندله سنگ آهن برای خرید نرمه گندله آهن آن هم به صورت کلی می توانید به مراکز خرید معتبر مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید. خرید این نرمه ها با حجم بالا باعث شده تا قیمت آن افت شدیدی را تجربه کند که در این صورت قدرت انتخاب در مشتری افزایش یافته و می تواند به راحتی خرید را انجام دهد.

روش هایی که مشتری برای خرید انتخاب می کنند متنوع هستند و متناسب با شرایط مشتری در نظر گرفته می شوند. افرادی که شرایط خرید حضوری را دارند می توانند به فروشگاه مراجعه کرده و آن را تهیه کنند و افرادی که فرصت خرید حضوری را ندارند و درگیر کار و مشغله زندگی هستند می توانند از طریق این سایت آنلاین به محصول دسترسی داشته باشند.‌

خرید اینترنتی هم با حجم های مختلف قابل انجام بوده و بدین ترتیب مصرف کننده می تواند با خرید حجم بالا از تخفیفات سایت بهره مند شود و به سود خوبی هم دست پیدا کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما