پخش انواع کنسانتره آهن گل گهر

پخش عمده کنسانتره آهن گل گهر در بازارهای داخلی و خارجی زمینه تجارتی پر سود را فراهم کرده است. این تجارت کنسانتره آهن در حجم بالا انجام می شود که نرخ مناسب تری دارد. تجارت بر اقتصاد ایران خیلی تاثیر گذار بوده است. یکی از محصولات خاص ایران زمین تجهیزات ایرانی است که دارای مزیت های اقتصادی زیادی می باشد. کنسانتره آهن دارای بازار صادراتی بسیار ویژه ای می باشد و این باعث بالا رفتن اقتصاد کشور ایران شده است.

پخش انواع کنسانتره آهن گل گهر

بارز ترین ویژگی های کنسانتره آهن عیار بالا

بارز ترین ویژگی های کنسانتره آهن عیار بالا در ساخت آهن مهمترین قسمت زنجیره ساخت کنسانتره آهن می باشد در ساخت کنسانتره باید فرآیند هایی انجام شود که که این فرآوری ها به دو قسمت سنگ اهن دانه بلند و تولید کنسانتره تقسیم می شوند. تهیه سنگ اهن دانه بلند به شکل بدون آب و خشک انجام می شود و سپس مرحله ی جدایش فیزیکی دانه های سنگ آهن با عیار بالا از سنگ اهن هایی که دارای عیار پایین هستند صورت می گیرد.

در کنسانتره سنگ اهن عیار های ضعیف تر جدا می شوند .سنگ های با عیار بالا مقداری آب را به خود جذب می کنند که در مرحله ی آناده سازی کنسانتره با عیار بالا باید این آب ها توسط دستگاه های پیشرفته گرفته شوند و رطوبت آن ها به حداقل میزان برسد و این عمل توسط فیلتر های مخصوص انجام می شود بعد از ابگیری کنسانتره به دست آمده به انبارهای مخصوص محصولات ارسال می شوند.

صادر کننده کنسانتره آهن گل گهر

صادر کننده کنسانتره آهن گل گهر کشور ایران در زمینه صادرات کنسانتره آهن به عنوان یکی از کشور های موفق و معتبر به شمار می آید زیرا همواره، سعی در ارائه استاندارد ترین اقسام این محصولات در بهترین نرخ های فروش را دارد. از طرفی ظرفیت های تولیدی کنسانتره آهن عیار بالا در مورد این محصولات در حد قابل ملاحظه ای قابل رؤیت است. معمولا مناطقی مانند پاکستان، سوریه، امارات، عراق و غیره همیشه درخواست های متعددی را برای کسب این کنسانتره آهن ارائه می نمایند زیرا نیاز های مصرف کنندگانشان در زمینه کنسانتره آهن بسیار فراوان است. از طرف دیگر عرضه کنندگان داخلی توجه دارند که بر حسب احتیاجان مصرف کنندگان به عرضه کنسانتره آهن نیز بپردازند.

در این مسیر بسیار مورد پسند مشتریان است که بهترین مارک کنسانتره آهن را، با صرف مبالغی معین در اختیار بگیرند. در نهایت نا گفته نماند که ایران با این گونه فعالیت ها توانسته است که بهترین امتیازات را در حیطه بین المللی کنسانتره آهن نصیب خود کند. فروش مستقیم کنسانتره آهن سبب گردیده تا خریداران با قیمت های کمتری آن را تهیه کنند و همچنین دست واسطه ها کوتاه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما