پخش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

آهن اسفنجی به خودی خودمفید نیست اما می تواند درتهیه آهن نرم مورداستفاده قرارگیرد.پخش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی، دربیشتر استان های کشور انجام می شود.گلوله های تولید شده از نرمه سنگ آهن و سایر مواد افزودنی که ابتدا خام هستند وسپس پخته می شوند، گندله نام دارند. گندله سنگ آهن دردرجه حرارت حدود ۸۰۰ تا ۸۷۰درجه درکوره احیا شده وبه آهن اسفنجی تبدیل می شود.

پخش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

ویژگی های مهم نرمه گندله آهن عیار بالا

ویژگی های مهم نرمه گندله آهن عیار بالا به دو روش آهن اسفنجی تولید می شود:

۱_روش مبتنی بر گاز ۲_روش مبتنی بر ذغال سنگ ،که در هر دوروش هدف جداکردن اکسیژن موجود درانواع مختلف سنگ های آهن می باشد. از مواردی که تولید کنندگان آهن اسفنجی به آن توجه می کنند ،افزایش دما در فرایند احیای مستقیم به خاطر فواید بی نظیر آن است.

قیمت نرمه آهن عیار بالا بر اساس عوامل مختلف و در نظر گرفتن شرایط خاص بازارمشخص می شود.از بزرگترین تولیدکنندگان گندله آهن در کشور عزیزمان ایران،مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان است ،این آهن دارای عنصرهای زاید در قراضه فولادی مانند روی ،مس و قلع نمی باشد_ این آهن در کوره های قوس الکتریکی امکان استفاده از ذغال نامناسب و ناخالص را با خصوصیت واکنشی بهتر ایجاد می نماید،به دلیل اندازه مشخص و یک دست آهن، بهره وری افزایش می یابد.

آهن درپی تغییراتی به گندله تبدیل می شود، انواع دستگاههای گندله سازی شامل،کوره_دیسک گندله ساز_ دیگواره گندله سازو خط انتقال می باشد.برای تولید گندله خام ،نرمه سنگ آهن با محلول های ترکننده مانند آب برای دستیابی به شکل کروی، در دستگاه های گندله ساز به چرخش درآمده تا گندله خام تولید شود،برای افزایش کیفیت این محصول ممکن است مواد افزودنی و چسبنده مانند هیدروکسید کلسیم به آن اضافه شود.

عرضه کننده نرمه گندله آهن اسفنجی

عرضه کننده نرمه گندله آهن اسفنجی عرضه نرمه گندله آهن توسط عرضه کنندگان در بازار فرعی بورس ایران انجام می شود .با افزایش قیمت گندله و آهن اسفنجی، مصرف کننده نهایی ضرر می کند.اگر قیمت گذاری در داخل کشور اصلاح شود،روند صادرات سنگ آهن و کنسانتره به صورت خودکار متوقف می شود،زیرا دراین صورت تولیدات داخلی از سنگ آهن تا گندله تولیدی در کشور به مصرف فولادسازان داخلی خواهد رسید وبه نفع کشور خواهد بود.

با اصلاح قیمت گذاری در داخل کشور،روند صادرات گندله و سنگ آهن به طور خودکار متوقف می شود .برای ساخت گندله از یکسری مواد استفاده می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موادی که احیاپذیری گندله را بهبود بخشد _موادی که تولید سرباره کند مانند آهک _موادخاصی که با ایجاد پیوند شیمیایی میان ذرات سنگ آهن ،باعث استحکام گندله شود.امکان استفاده مجدد از نرمه گندله واهن اسفنجی در صنعت تولید لنت ترمز خودرو و در فولادسازی وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

3

  1. کارخانه های ایران مانند فولاد زرند نیز از تولید کنندگان مهم گندله آهن هستند. گلوله های آهن مواد اولیه تولید فولاد در کارخانه های مجهز به کوره بلند هستند. همچنین از واحدهای کاهش مستقیم تولید آهن اسفنجی تغذیه می کند.

  2. سلام کیفیت نرمه گندله بسیار خوب بود و همینطور از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بود
    ممنون از سایت عالیتون که در این زمینه فعالیت میکنید و باعث رونق بازار داخلی میشوید

  3. سلام از نظر من بیمه یه هزینه اضافی هست که باید پرداخت کنیم اخه چ لزومی هست که این همه پافشاری میکنند؟

تماس با ما