واحد تولید گندله سازی سنگ آهن بافق

سنگ آهن کردستان از مراحل اصلی در تولید فولاد و ایجاد محصولات آهنی و فولادی می باشد و برای همین ساخت گندله برای صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است.

واحد تولید گندله سازی سنگ آهن بافق یکی از بزرگترین و اصلی ترین مراکز تولید می باشد که با کیفیت ترین محصول در این زمینه را تولید و روانه بازار می کند و بیشترین فروش را نیز به خود اختصاص داده است.

واحد تولید گندله سازی سنگ آهن بافق

مراحل گندله سازی سنگ آهن

مراحل گندله سازی سنگ آهن در این قسمت چگونگی ساخت سنگ آهن کلوخه که شامل تهیه مواد اولیه مورد نیاز آن و عوامل مورد نیاز در حین ساخت خواهیم پرداخت که در نهایت هم با استفاده از مخروط ها تولید و پخته و خشک می شوند.

در ابتدا باید مواد مورد نیاز اولیه را که از سنگ آهن و تعدادی افزودنی همچون آهک و… می باشد، آماده کرده و پس از آن داخل استوانه یا دیسک های مخصوص بریزند و با ایجاد رطوبت لازم و سپس چرخاندن آن ها به گندله تبدیل کنند.

زمانی که دیسک ها در حال چرخش و ایجاد فشار برای ایجاد گندله هستند، می توان مقداری آب افزوده شود تا اطراف آن یک لایه خیلی کوچک از آب فرا گرفته شود که این کار باعث تحت تاثیر گذاشتن آن و چسبیده شدن ذرات پودر شده به یکدیگر می شود.

با استفاده از این روش و بر این اساس شاهد ایجاد یک هسته خواهیم بود که کم کم رشد پیدا کرده و به همین ترتیب نمونه های مشابه تشکیل شده و با چسبیدن آن ها و بزرگ شدنشان گندله به وجود می آید.

ایجاد رطوبت مطلوب در استوانه یا دیسک مورد نظر بسیار مهم است و باید به اندازه کافی و استاندارد باشد، در غیر این صورت اگر کمتر از حد مجاز افزوده شود، گندله ساخته نشده و اگر بیشتر باشد باعث یک دست نبودن ذرات آن خواهد شد و به جای آن کلوخه تولید می شود.

در گذشته در کارخانه گندله سازی از مخروط هایی استفاده می کرده اند، ولی در طی سالیان زیاد با توجه به مشکلاتی که این روش داشته است، کم کم دیسک یا استوانه ها جایگزین شدند که دارای تیغه های نصب شده بر روی آن بوده تا حرکت مواد را  توسط آن کنترل کنند.

در مرحله آخر معمولا گندله ها را مورد ارزیابی قرار داده و آزمایش هایی روی آن ها انجام می دهند تا از میزان مقاومت، ترکیبات تشکیل دهنده و…اطمینان پیدا کنند.

قیمت گندله سازی سنگ آهن بافق

قیمت گندله سازی سنگ آهن بافق قیمت گندله سازی سنگ آهن بافق بر اساس نوع آن ها متغیر است و با توجه به درجه کیفیت و نحوه عرضه آن ها که معمولا به روش مستقیم بدون واسطه و یا غیر مستقیم با دخالت دلالان می باشد و معمولا هم قیمت ها در این نوع بسیار بالاتر می رود و برای همین در بازار نوسان قیمت به وجود می آید.

در این سایت فروش قیمت گندله سازی سنگ آهن بافق را با کمترین سود مشاهده خواهید کرد و دلیل آن نیز عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول  می باشد که سبب جذب مشتری های فراوانی شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما