نرخ ویژه کنسانتره آهن خالص

نرخ کنسانتره آهن خالص تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش تولید آن، نوع بسته بندی، روش خرید و فروش، عیار آن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. اشاره کرد. لازم به ذکر است قیمت کنسانتره آهن در خرید و فروش های عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

نرخ ویژه کنسانتره آهن خالص

میزان استقامت کنسانتره آهن خالص

میزان استقامت کنسانتره آهن خالص میزان استقامت کنسانتره آهن خالص با توجه به باکیفیت بودن آن و روش تولید و استاندارد بودن این محصول بسیار بالا می باشد و کاربرد وسیعی در ساخت گندله آهن دارد و در کوره های بلند و روش احیای مستقیم تبدیل به گندله می شود. این کنسانتره از عیار بالایی برخوردار می باشد و باعث می شود که از سنگ آهن بی مصرف دوباره بتوان استفاده کرد. این محصول به صورت پودری می باشد و در صنایع ذوب آهن کاربرد گسترده ای دارد.

مراحل تولید و فرآوری کنسانتره شامل خرد کردن سنگ آهن، آسیاب کردن آن و پرعیارسازی کنسانتره و آبگیری آن می باشد. در تمامی مراحل تولید این کنسانتره استاندارد های مربوطه رعایت می شود. از انواع کنسانتره آهن در کارخانه های تولید فولاد و ذوب آهن و … استفاده زیادی می شود و بسیاری از این کارخانه ها از خریداران عمده این کنسانتره می باشند و آن را با قیمتی مناسب‌ تهیه می‌ کنند.

تولید انواع کنسانتره آهن خالص

تولید انواع کنسانتره آهن خالص امروزه شرکت های متعددی در شهرهای مختلف کشور پر زمینه تولید کنسانتره آهن خالص مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه و بوسیله دستگاه عربی مدرن و پیشرفته مطابق با استانداردهای لازم تولید می‌کنند و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند. هدف این شرکت های تولیدی عرضه محصولی با کارایی و عملکرد مناسب می باشد تا بتوانند ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

امروزه بازار خرید و فروش انواع کنسانتره آهن بسیار پررونق‌ است و دارای متفاضیان زیادی می باشد. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع کنسانتره آهن با کیفیت عالی و قیمتی ایده آل همین سایت است، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید و با فرستادن محصول به نشانی مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی پیشگیری می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما