مرکز گندله سازی سنگ آهن بافق

مرکز گندله سازی سنگ آهن بافق این محصول را با بهره گیری از بهترین تجهیزات و مواد تولید و عرضه می کند. کنسانتره آهن بافت پودری دارد و امکان قرار گرفتن در کوره را ندارد به همین دلیل آن را به گندله سنگ آهن متشکل از گوله های 6 الی 25 میلی متری تبدیل می کنند. امروزه گندله سازی سنگ آهن به صورت گسترده ای انجام می شود و شما می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید و آن را از سایت ها و فروشگاه ها خریداری کنید.

مرکز گندله سازی سنگ آهن بافق

5 ویژگی مهم گندله سنگ آهن اسفنجی

5 ویژگی مهم گندله سنگ آهن اسفنجی گندله سنگ آهن اسفنجی دارای ویژگی های بارزی است که این محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه برتری می دهد. اکنون به 5 مورد از مهم ترین مشخصات گندله سنگ آهن اسفنجی می پردازیم تا شما را برای خرید بهتر و هوشمندانه راهنمایی کنیم.

  1. گندله سنگ آهن اسفنجی در ترکیبات خود سولفور و گوگل کمی دارد.
  2. این محصول به هیچ عنوان آتش زا نبوده و عناصر مضر ندارد.
  3. ماهیت گندله سنگ آهن اسفنجی هموژن است که برای استفاده در واحد های فولاد سازی بهره وری مطلوبی دارد.
  4. انبار کردن و حمل و نقل گندله سنگ آهن اسفنجی بسیار راحت و آسان است.
  5. از مهم ترین ویژگی این محصول می توان به یکپارچگی و آسیب نزدن به محیط زیست نیز اشاره کرد.

گندله سنگ آهن اسفنجی از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ وجه خشک نمی شود، به همین دلیل از پرفروش ترین و محبوب ترین آهن ها برای ساخت فولاد و آهن است و بسیاری از مهندسان و صنعتگران فقط از این محصول برای سازه های خود استفاده می کنند. گندله سنگ آهن اسفنجی از احیای مستقیم و با از بین بردن اکسیژن در سنگ آهن به دست می‌آید و عیار بسیار بالایی دارد.

قیمت انواع گندله سنگ آهن بافق

قیمت انواع گندله سنگ آهن بافق قیمت گندله سنگ آهن بافق به دلیل نوسانات نرخ ارز متغیر است اما شما با خرید از مراکز معتبری که این محصول را به صورت مستقیم عرضه می کنند می توانید این سنگ آهن را در کم ترین قیمت تهیه کنید. اگر شما هم قصد خرید گندله سنگ آهن را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر دریافت کنید. مرکز گندله سازی سنگ آهن بافق با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    واقعا ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست من که خیلی زیاد از خریدم راضی بودم کافیه بقیه همکاران هم یه بار از این گندله استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن

  2. سلام و خدا قوت خدمت تمامی پرسنل مجموعه پر بارتون ببخشید باری که به شما سفارش دادم از طریق ما باید بیمه انجام بشه یا از طریق باربری؟

تماس با ما