مرکز پخش کنسانتره آهن خشک

کنسانتره آهن خوش در واقع یک نوع محصولی است که در طی فرآیندی از سنگ‌آهن تولید می‌شود و برای تولید نرمه گندله آهن در کوره های بلند آهن استفاده می‌شود. کنسانتره آهن در واقع این محصول بدون سم و غیر اشتغال است و دارای فواید بسیاری در صنایع فولادی است. افرادی که به دنبال خرید کنسانتره آهن خشک تر می توانند با مراجعه به مرکز پخش و نمایندگی آن در سراسر شهرها مراجعه کرده و با خرید عمده این محصول با قیمت بسیار کمتری می‌توانند آن را تهیه کنند.

مرکز پخش کنسانتره آهن خشک

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن اسفنجی

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی از سنگ آهن در طی مراحل سخت تولید می شود و دارای شکل ظاهری کروی می‌باشد و در فرآیند آن را تولید می کنند و در صنایع مختلف برای اشتغال کوره‌ها استفاده می شود. همانطور که از نامش پیداست دارای سوراخ های ریز روی سطح خود دارد. این کنسانتره در روشی بدون ذوب کردن سنگ آهن تولید می شود.

در ادامه توضیحات قصد داریم پنج مورد از ویژگی های کنسانتره سنگ آهن اسفنجی را به صورت مختصر برایتان شرح دهیم.

  1. یکی از موارد مهم استفاده از کنسانتره آهن اسفنجی در صنایع فولادی و کوره های القایی می باشد،که در این زمینه باعث افزایش میزان عملکرد و بازده بیشتر شده و کمک فراوان به کاهش مصرف برق در کوره ها و صنایع فولاد دارد.
  2. از جمله موارد دیگر که این کنسانتره دارد می توانیم به کم شدن خطر آتش سوزی در صنایع مختلف تولیدی کمک می کند اشاره کنیم در واقع این محصول دارای خاصیت ضد اشتعال در سوله ها و انبارهای نگهداری می باشد
  3. کنسانتره اسفنجی به دلیل حجم کم و وزن کمی که دارد در هنگام حمل و نقل دارای ریسک کم و جابجایی آن به مناطق مختلف بیشتر و به آسانی انجام می گیرد.
  4. این محصول به دلیل اینکه دارای حجم کمی است ،می توان در مقدار زیادی آن را جابجا و حمل نمود که باعث می شود هزینه های حمل و نقل کمتر برای افراد داشته باشد.
  5. از ویژگی‌های مهم کنسانتره آهن که باعث اشتغال جوانان کشورمان نیز می‌شود داشتن صادرات بسیار بالا و تقاضای خرید آن از کشورهای دیگر است که سالانه به میزان قابل توجهی از کنسانتره آهن را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.

قیمت انواع کنسانتره آهن خشک

قیمت انواع کنسانتره آهن خشک کارخانه های تولیدی با تولید انواع سنگ آهن خشک در میزان مختلف با کیفیت های متفاوت را آماده فروش و مراکز فروش خود و نمایندگیهای خود در سراسر کشور می کنند،و برای گذاشتن قیمت کنسانتره آهن خشک به مرغوبیت‌ و خالص بودن ان و همچنین کیفیت آن در مراحل تولید توجه می شود. مراکز فروش و نمایندگی ها با توجه به این نکات قیمت گذاری مناسبی برای هر نوع کنسانتره سنگ آهن خشک در نظر میگیرند، و خریدارن با توجه به کیفیت و نوع محصولی که مد نظر دارند را به مقدار مورد نیاز و با قیمت مناسب را خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما