مرکز فروش گندله آهن درجه یک

گندله محصولی به دست آمده از نرمه سنگ آهن است که در آن برخی از مواد افزودنی دیگر نیز اضافه شده است. این محصول طی فرآیندهای حرارتی ساختاری بسیار سخت پیدا می ‌کند.

گندله دارای کاربرد بسیار فراوانی جهت تولید آهن است و به همین دلیل کارخانه های ذوب آهن و فولاد به این گندله به صورت عمده و در طول سال نیاز فراوان دارند.
مرکز فروش میلگرد بستر قم و گندله آهن درجه یک اقدام به ارائه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه در تماس با این مرکز فروش نسبت به استعلام قیمت و در نهایت سفارش آن اقدام کنند.

مرکز فروش گندله آهن درجه یک

مراحل ساخت گندله آهن درجه یک

مراحل ساخت گندله آهن درجه یک آنالیز شیمیایی گندله آهن نشان می دهد که در این محصول حدود ۶۶ درصد آهن وجود دارد. بنابراین از نظر خلوص آهن می تواند ماده بسیار مناسبی برای کارخانه های ذوب آهن باشد.

برای تولید گندله آهن از نرمه سنگ آهن استفاده می شود. این نرمه دارای ابعاد ۴۵ میکرون است و برای تبدیل شدن به گندله لازم است که با برخی ترکیبات دیگر مخلوط شود. از جمله این ترکیبات می ‌توان به آب، هیدروکسید کلسیم، آهک، چسب های آلی و معدنی، بنتونیت و غیره اشاره کرد. از جمله این چسب ها هم می توان به نشاسته و سیمان اشاره نمود که نقش بسیار مهمی در استحکام ایفا خواهند کرد.

مخلوط بدست آمده را در دستگاهی به نام گندله ساز می ‌چرخانند و به این ترتیب گندله تولید می ‌شود.

برای ساخت گنده از دستگاه‌های دیگری همچون دیسک گندله ساز یا دیگواره گندله ساز نیز استفاده می شود که تفاوت آنها از نظر سرعت و میزان تولید در ساعت می باشد.

فروشنده انواع گندله آهن درجه یک

فروشنده انواع گندله آهن درجه یک فروشنده میلگرد بستر گالوانیزه و گندله آهن درجه یک اقدام به فروش این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و خریداران می توانند به راحتی نیاز خود را به این محصول از این فروشنده تامین کنند. فروش گندله آهن توسط این فروشنده به صورت عمده صورت می‌گیرد و پایین ترین قیمت ممکن برای ارائه آن در نظر گرفته شده است.

این فروشنده جهت ارائه محصول خود از روش مستقیم استفاده می ‌کند به این معنی که گندله آهن را به صورت مستقیم به خریداران نهایی ارائه می نماید و مانع از حضور واسطه ها در این معامله می‌شود و به همین جهت اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود کرده است که در آن امکان استفاده مستقیم را فراهم ساخته است.

خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده ضمن استعلام قیمت نسبت به ثبت سفارش عمده اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول به آدرس آنها ارسال شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما