مرکز صادرات گندله سنگ آهن

در مرکز صادرات سنگ آهن سنگان، فعالان و بازرگان ها از ترفند های استفاده می ‌شود که بتوانند مجذوبیت مشتریان بیشتر را به دست آورده و از رقبای خود پیشی بگیرد.

کاربرد گندله سنگ آهن کاربرد های بسیار زیاد دارد و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص می دهد.

موفقیت در بازار فروش این محصول از نظر اقتصادی برای تولیدکنندگان ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

مرکز صادرات گندله سنگ آهن

ارزش صادراتی گندله سنگ آهن

ارزش صادراتی گندله سنگ آهن ارزش صادراتی سنگ آهن قرمز در سال های اخیر بسیار زیاد شده است زیرا این محصول به عنوان پر کاربرد ترین کالا دارای طرفداران بسیار ویژه در بازار های داخلی و صادراتی می باشد .گندله آهن در واقع ماده اولیه و استراتژیک برای تولید فولاد است که نقش بسیار مهمی در این صنایع به خود اختصاص می دهد و باید دارای خلوص بالا و کیفیت ممتاز باشد. در راستای این موضوع بازار فروش آن نسبت به دیگر محصولات گسترده تر است.

گندله آهن در بازار های صادراتی با کیفیت های متعددی معرفی می گردد که هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد به ارزش صادراتی آن افزوده می شود. کیفیت گندله آهن تاثیر بسیار زیادی در محصولات تولید شده از آن دارد و هر چه میزان عیار آهن در این محصولات بیشتر باشد، تاثیر بیشتری بر میزان کیفیت و کارایی محصول نهایی دارد.

یکی از مهمترین مواردی که در کیفیت گندله آهن تاثیر مستقیم دارد، در صد دانه بندی مواد اولیه برای تولید این محصول و همچنین اندازه ذرات آن است. هر چه دانه بندی ذرات تشکیل دهنده برای تهیه این محصول بزرگتر باشد، محصول تولید شده از استحکام کمتری برخوردار است. در راستای این موضوع بهترین دانه بندی برای فرایند تولید گندله آهن با کیفیت در حدود ۴۰ میکرون در نظر گرفته می ‌شود تا محصول نهایی از استحکام بالایی برخوردار باشد.

قیمت صادرات گندله سنگ آهن

قیمت صادرات گندله سنگ آهن همان طور که اشاره کردیم صادرات سنگ آهن در سال های اخیر گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا کشور ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده این محصول در بازارهای صادراتی توانسته است، فعالیت ‌های ویژه انجام دهد .

در زمینه صادرات سنگ آهن مهمترین پارامتر تاثیر گذار،  قیمت این محصول است که اگر تولید کنندگان بتوانند از قیمت های مطلوب و قابل قبولی برای معرفی این محصول در بازارهای خارجی استفاده نمایند، معمولاً میزان صادرات آنها افزایش یافته و راه برای تولید بیش تر این محصولات هموار می گردد.

به عبارت دیگر می توان گفت قیمت گندله سنگ آهن تاثیر بسیار زیادی بر میزان صادرات این محصول به دیگر کشور ها دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت لحظه ای سنگ آهن با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما