مرکز صادرات سنگ آهن هماتیت برای عراق

سنگ هماتیت یکی از انواع سنگ های معدنی می باشد که بیشتر در پوسته ی زمین یافت کی شود این نوع سنگ بسیار بیشتر از سایر انواع سنگهای اهن در طیعت و در پوسته زمین یافت می شود به همین دلیل دارای کاربردهای بیشتری است و بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد این محصول در بسیاری از معادن سنگ کشور تولید و صادر می شود به همین دلیل مرکز صادرات سنگ هماتیت برای عراق این محصول را تولید و صادر می کند.

مرکز صادرات سنگ آهن هماتیت برای عراق

ویژگی های مهم سنگ آهن هماتیت عیار بالا

ویژگی های مهم سنگ آهن هماتیت عیار بالا سنگ هماتیت دارای ویژگی های زیادی می باشد به همین دلیل است که از این محصول استفاده های زیادی می کنند، این سنگ که بیشتر به شکل قرمز و قهوه ای در طبیعت و در پوسته ی زمین یافت می شود به شکل دانه دانه و فلس دار اسن که می توان از روی همین مشخصات این سنگ را تشخیص داد.

سنگ آهن هماتیت دارای انواع محتلفی می باشد که هر کدام درصد خلوص مختلفی دارند معمولا بهترین نوع سنگ آهن، سنگی است که درصد اکسیژن پایین و درصد آهن بالاتری داشته باشد، بیشتر سنگ های آهن موجود در طبیعت معمولا از حدود هفتاد درصد آهن و سی درصد اکسیژن تشکیل شده اند که در این میان سنگ آهن هماتیت با عیار بالا از درصد کمتری اکسیژن تشکیل شده است به همین دلیل این نوع سنگ دارای استحکام بسیار بیشتری نسبت به سنگ های دیگر است.

از جمله ویژگی های این نوع سنگ با عیار بالا می توان به کاربردهای آن اشاره کرد از این محصول برای تولید انواع فولاد، چدن و آهن استفاده می کنند به این ترتیب که انواع ناخالصی ها را از سنگ جدا می کنند و محصول نهایی را تهیه می کنند.

از این محصول برای تهبه انواع سیمان ها و مصالح ساختمانی نیز استفاده می کنند زیرا این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف است علاوه بر این از این سنگ برای درمان درد در بدن افراد نیز استفاده می شود زیرا این محصول دارای خاصیت مغناطیسی است.

قیمت انواع سنگ آهن هماتیت

قیمت انواع سنگ آهن هماتیت قیمت سنگ هماتیت به عوامل مختلفی بستگی دارد مهمترین عاملی که بر روی قیمت این محصول اثر گذار است درصد خلوص این محصول است به عبارت دیگر هرچه مقدار آهن سنگ بیشتر و مقدار کربن و اکسیژن آن کمتر باشد ارزش سنگ از لحاظ قیمتی بسیار بالاتر است.

برای آگاهی یافتن از آخرین قیمت های این سنگ ها می توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید زیرا ما این قیمت ها را به صورت کاملا به روز در سایت قرار می دهیم علاوه بر این شما می توانید این محصولات را با قیمت منایب خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما