مرکز خرید گندله آهن 65 درصد

برای خرید مستقیم از مرکز خرید گندله آهن 65 درصد متقاضیان تهیه آن ها می توانند از طریق راه های ارتباطی که در این سایت درج شده است به برقراری ارتباط با مدیران فروش مجموعه اقدام کنند و با خرید از این مجموعه از شرایط ویژه فروش آن ها برخوردار شوند. مرکز خرید گندله آهن به صورت های حضوری و غیر حضوری آماده ارائه و ارسال محصولات خود به مشتریان عزیز می باشند و آن ها را با نهایت کیفیت و خلوص با قیمت های مناسب به دست مصرف کنندگان می رسانند.

مرکز خرید گندله آهن 65 درصد

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی مشخصات مهم گندله های آهن اسفنجی که سبب شده تا این محصول شناخته شده و بسیار مورد استفاده و پر کاربرد گردد و در بین کارخانه داران و شرکت ها از محبوب ترین محصولات باشند را در این مطلب بر شمرده و

اولین مشخصه مهم گندله آهن وجود میزان فراوانی از عنصر آهن درون آن ها است که علت اصلی استفاده آن ها در صنایع مختلف تولید فولاد و چدن بوده و با داشتن درجه خلوص بالا به پیشرفت این صنایع بسیار کمک کرده است.

از مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی شکل اولیه به شکل گلوله شده آن است که موجب شده تا این محصول نسبت به کنسانتره ها آلودگی کمتری در محیط های استفاده و نگهداری ایجاد کنند و همچنین نسبت به پودرهای آهن نیز کمتر در معرض زنگ زدگی هستند.

مشخصه دیگر این گندله ها راحتی استفاده از آن ها در انواع کوره ها است که سبب تولیدات فولاد در نهایت کیفیت برای صنایع مختلف با استفاده از این محصولات می شود و نیاز به این مواد را به خوبی و در فراوانی بالا رفع می کند.

میزان عناصر مزاحم در این گندله ها بسیار کم و قابل چشم پوشی است و به همین دلیل آن ها می توانند به خوبی و بدون خطر و بدون وارد کردن صدمه به کوره ها ذوب شده و کارایی بالای از خود نشان بدهند و بازده عالی را ایجاد کنند.

قیمت انواع گندله آهن 65 درصد

قیمت انواع گندله آهن 65 درصد قیمت انواع گندله آهن ۶۵ درصد را می توان با توجه به نوسانات موجود در بازار محصولات آهن با برقراری تماس با شماره تلفن های که در این سایت قابل مشاهده است به صورت لحظه ای و دقیق به دست آورد. قیمت گندله آهن مورد عرضه در این مجموعه بسیار مناسب است و به قیمت های تولید آن ها نزدیک است و در این مرکز تلاش شده تا کمترین افرایش قیمت در آن ها ایجاد شده باشد تا صنایع وابسته دچار ضرر و تعطیلی نگردند و بتوانند با تهیه کیفیت بالای از آن ها با بودجه های مناسب به پیشرفت تولیدات خود کمک کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما