مرکز خرید نرمه گندله آهن

نرمه گندله آهن یکی از مهمترین متریال های صنعتی است که در صنعت فولاد و برای تولید مواد اولیه مورد نیاز صنایع گوناگون از خودروسازی گرفته تا ساخت لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در کیفیتهای مختلف توسط شرکت‌های تولیدی، تهیه و تولید می‌گردد. مرکز عرضه نرمه گندله آهن به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می‌کنند و این محصول را بالاترین سطح کیفی به فروش می‌رساند.

مرکز خرید نرمه گندله آهن

راه های شناخت نرمه گندله آهن چیست؟

راه های شناخت نرمه گندله آهن چیست؟

در سالهای اخیر به دلیل افزایش تقاضای صنعت فولاد در کشورهای در حال توسعه، تولید گندله آهن به طور قابل توجهی گسترش یافته است. برای تولید نرمه گندله آهن از سنگ آهن و عناصر دیگر مانند مواد شیمیایی و صنعتی افزودنی استفاده می‌شود و با استفاده از فرآیندهای مختلف صنعتی که از فناوری پیشرفته استفاده می کنند و پس از طی مرحله گندله سازی نرمه آهن تولید می‌شود.

شناخت نرمه گندله آهن چیست از طریق خواص فیزیکی و شیمیایی گندله امکان پذیر است و متخصصان و فعالان حوزه صنعت فولاد به آسانی می‌توانند انواع این متریال صنعتی مهم را با بررسی ویژگیهای ظاهری شناسایی نمایند.

از لحاظ شکل فیزیکی گندله ماده ای سیاه رنگ و به شکل گلوله‌های کوچک است که حالتی اسفنجی و وزنی سبک دارند. فاکتورهای زیادی وجود دارد که ممکن است در شکل‌گیری و نوع ساختار منافذ در گندله آهن نقش داشته باشد. عواملی مانند مانند مقدار مواد اولیه و دما در فرآیند تولید. کنترل این متغیرها می تواند به بهبود کمیت و شکل منافذ کمک کند و به همین دلیل انواع گندله دارای اندازه متفاوتی هستند.

از حیث ترکیبات شیمیایی، گندله آهن یک ماده متخلخل است که امکان انتقال گرما و جریان گاز در کوره‌های احیا را فراهم می‌کند و از مقاومت مکانیکی کافی برای فرآیند ذوب برخوردار است.

عرضه کننده بهترین نرمه گندله آهن

عرضه کننده بهترین نرمه گندله آهن

شرکت بازرگانی و بازار خرید و فروش کنسانتره آهن، از جمله برترین مراکزی هستند که اقسام مختلف کنسانتره و گندله آهن مرغوب را در سطح عمده و به صورت انبوه، با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه می‌کند و امکان خرید غیر حضوری و ثبت سفارش محموله‌های انبوه را برای صنایع مهیا کرده است.

این مراکز با ارائه مواد اولیه متنوع مورد نیاز صنعت فولاد، این امکان را برای متقاضیان خرید و صنایع فراهم آورده ‌است که بتوانند با توجه به حجم نیاز صنعت، بهترین و مرغوبترین گندله نرمه آهن را با کیفیت تضمین شده خریداری نمایند.

خرید نرمه گندله آهن از مرکز فروش مستقیم موجب می‌شود محصولات تولید شده توسط واحدهای تولیدی معتبر به صنایع تزریق شود و از ایجاد هرج و مرج و آشفتگی قیمت در بازار به دلیل وجود واسطه جلوگیری می‌کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما