مرکز خرید سنگ آهن شرق

در مرکز خرید سنگ آهن شرق این سنگها در کیفیت های گوناگون موجود هستند و با قیمت های متعدد به فروش می رسند بنابراین خریداران می‌ توانند با مراجعه به این مرکز فروش محصولات خود را در تنوع بالایی از لحاظ کیفیت و قیمت خریداری کنند. لازم است بدانید در این مرکز خرید معمولاً سنگ آهن در بسته‌بندی‌ های با وزن های متفاوت قرار دارد که خریداران می‌ توانند با هر مقدار هزینه نیز این کالا را خریداری نمایید. تمامی سنگ آهن خام موجود در این مرکز فروش با تضمین کیفیت از لحاظ سالم بودن و مرغوب بودن به مشتریان عرضه می گردد.

مرکز خرید سنگ آهن شرق

5 ویژگی مهم سنگ آهن خام

5 ویژگی مهم سنگ آهن خام سنگ آهنگ یکی از مهمترین عنصر های موجود در طبیعت می باشد که در صنایع فلزی استفاده های فراوانی می گردد باید بدانید که از این کالا برای تولید آهن خام استفاده می‌شود و معمولاً برای ساختن فولاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • از ویژگی های این محصول باید به غلظت بالای آن ها به هنگام ذوب اشاره نمود که به راحتی می‌ تواند موجب تولید شمش آهن در وزن های سنگین گردند.
  • همچنین ترکیبات که درون این محصولات وجود دارد شامل سولفات آهن و هماتیت آهن هستند که قابلیت رسوبات با تمامی مواد شیمیایی را دارا هستند.
  • همچنین باید بدانید که به دلیل پرکار بودن این محصول می‌توان برای ورق‌های ساختار آهن چین دار نیز از این کالا استفاده نمود.
  • استفاده از سنگ آهن خام موجب حذف ناخالصی ها در شستشوی زغال سنگ می گردد که همین امر می‌ تواند با کاهش هزینه‌ها برای استخراج زغال سنگ از معادن همراه باشد.
  • همچنین سنگ آهن خام نقطه ذوب بالایی داشته و به راحتی با استفاده از کوره‌های با دمای بالا استخراج گردیده و می‌ تواند آهن هایی با مرغوبیت بالا را تولید نماید.

صادرات انواع سنگ آهن شرق

صادرات انواع سنگ آهن شرق به دلیل تولید انبوه سنگ آهن شرق در کشور صادرات سنگ آهن به بازار کشورهای همسایه بسیار داغ و پر رونق می‌ باشد و تاجران که در زمینه تجارت این کالا فعالیت می‌ کنند از سود بالای فروش این محصولات بسیار راضی هستند.

معمولاً نوع صادراتی سنگ آهن از کیفیت بالاتر برخوردار بوده و در بازار با قیمت بیشتری به فروش می‌ رود بنابراین افرادی که به دنبال خرید نوع صادراتی این کالا هستند با مراجعه به این مرکز فروش می‌ توانند کالاهای خود را با کیفیت استثنایی خریداری نمایند.

انواع گوناگون سنگ های آهن تولید شده در کشور توسط تولیدکنندگان با دستگاه‌های مجهز تهیه می گردد و برای تولید آن ها از هیچ‌گونه مواد دیگر استفاده نمی‌شود به همین دلیل هم این کالاها در رده کیفیت بالایی قرار داشته و با انواع خارجی آنها برابری می‌کند و در بازار خارج از کشور نیز مشتریان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما