مرکز توزیع آهن گندله اسفنجی

امروزه سنگ آهن با فرآوری های مختلفی در اختیار تولیدی ها قرار گرفته که از آن ها جهت ساخت لوازم مختلفی از جمله َسازه های فولادی استفاده می شود. مرکز توزیع آهن گندله اسفنجی توانسته این نوع محصولات را با کیفیت و خلوص مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و شما نیز می توانید برای خرید آن از روش هایی که در ادامه عنوان می کنیم استفاده نمایید.

مرکز توزیع آهن گندله اسفنجی

مشخصات قابل توجه آهن گندله

مشخصات قابل توجه آهن گندله اگر بخواهیم نحوه تولید آهن های اسفنجی یا گندله را در یک جمله کوتاه شرح دهیم می توانیم بگوییم که این نوع سازه ها در کوره ها و توسط گازهای مخصوصی تولید می شوند، سنگ آهن ها برای تبدیل شدن به گندله باید در درجه حرارت بالا قرار گرفته تا اکسید آهن تبدیل به نمونه احیا شده آهن شود.

تولیدی های زیادی در ایران اقدام به ساخت انواع گندله کرده که با تناژهای مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، اگر پروسه ساخت گندله آهن به شکل استاندارد و البته کاملا اصولی انجام شده باشد ما می توانیم این محصولات را در بخش های مختلفی استفاده کنیم.

از مشخصات قابل توجه آهن گندله درصد خلوص آن هاست که تماماً بالا بوده و از آن ها برای ساخت انواع فولاد در صنعت ریخته گری استفاده می شود، گندله از مواد اولیه بسیار پراهمیت صنایع ساخت فولاد بوده که برای تولید بهترین سازه های فلزی از آن استفاده می شود، از بهترین نوع آهن های اسفنجی می توان به آن هایی اشاره کرد که عنصرهای زاید در آن وجود ندارد، نبود عناصری همچون مس، قلع و روی در گندله های آهن باعث شده تا این نوع محصولات با درصد خلوص بالاتری در اختیار تولید کننده قرار بگیرد.

فروشندگان انواع آهن گندله اسفنجی

فروشندگان انواع آهن گندله اسفنجی فروشندگان آهن گندله از روش های مختلف استفاده کرده تا از آن طریق بتوانند گندله ها را در اختیار مصرف کننده قرار دهند، گندله های آهن اسفنجی در ایران نیز تولید شده که برخی از آن ها برای مصارف داخلی و برخی نیز جزو آهن های صادراتی به شمار می روند، گندله های تولید شده در ایران هر یک اندازه خاص خود را داشته که شما می توانید با توجه به گروه کاری و نوع کاربری اقدام به تهیه آن ها کنید.

فروشگاه ما قادر به تأمین گندله آهن تولیدی های مختلف بوده و بخاطر کیفیت بالایی محصولات موجود، بخش بزرگی از آن ها آماده برای ارسال به کشورهای دیگر می شود، شما همراهان عزیز می توانید برای سفارش بهترین نوع آهن اسفنجی از طریق سایت ما اقدام کنید، برای ثبت سفارشات مربوط به گندله آهن می توانید با ما تماس تلفنی داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما