مراکز پخش کنسانتره آهن خشک

مجتمع صنعتی معدنی سیمرغ آذربایجان (فولاد سیمرغ آذربایجان) عرضه کننده انواع کنسانتره آهن در کشور است و آماده همکاری با صنعتگران و مصرف کنندگان این محصول و ارسال بار به سراسر کشور با کمترین قیمت بازار می باشد. کنسانتره آهن خشک از سنگ آهن استخراج می شود که کاربردهای فراوانی از جمله تهیه گندله آهن دارد. در ادامه بیشتر با ویژگی های این محصول استراتژیک آشنا می شویم.

مراکز پخش کنسانتره آهن خشک

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن کنسانتره آهن درجه یک ویژگی هایی دارد که در اینجا به طور خلاصه به آنها می پردازیم:

1. درجه خلوص و عیار سنگ آهن: مهمترین علت تبدیل سنگ آهن به کنسانتره آهن، افزایش خلوص و عیار آن است که در نهایت باعث افزایش راندمان تولید محصول و همچنین کاهش هزینه های محل و نقل به دلیل کاهش حجم محصول می گردد. با تبدیل سنگ آهن به کنسانتره آهن، ذرات تشکیل دهنده غیر مفید سنگ آهن حذف شده و خلوص آن به حدود 70 درصد می رسد.

2. کاهش هزینه ها و زمان تولید: استفاده از کنسانتره آهن به جای سنگ آهن در صنایعی مانند صنعت فولاد که وابسته به مواد اولیه آهن هستند به دلیل حجم کم و خلوص بالای کنسانتره نسبت به سنگ آهن، باعث صرفه جویی در هزینه های تولید شده و همچنین زمان تولید محصول نهایی نیز به طرز چشمگیری کاهش می یابد که باز هم منجر به کاهش نهایی هزینه های تولید محصول می گردد.

3. استحکام کنسانتره: در صنایعی مانند فولاد، استحکام کنسانتره ای که از سنگ آهن گرفته شده از اهمیت بالایی برخوردار است و کنسانتره با هر درصد خلوصی مناسب این صنعت نیست. چنانچه از کنسانتره با درجه خلوص و استحکام پایین استفاده شود، محصول نهایی صنایع فولادی نییز از استحکام لازم برخوردار نبوده که به طبع آن، محصول تولید شده مشتری خود را از دست خواهد داد.

4. کاهش آلودگی در صنایع پایین دستی: در مرحله تبدیل سنگ آهن به کنسانتره با کیفیت و عیار بالا، به دلیل تفکیک مواد زائد توسط روش هایی مانند آسیاب کردن و آب گیری، آلودگی زیادی ایجاد می شود که چنانچه این مرحله بخواهد در صنایع پایین دستی مانند صنایع فولاد انجام شود موجب ایجاد آلودگی در محیط تولید و کاهش کیفیت نهایی محصول خواهد شد.

5. قابلیت صادرات کنسانتره: با توجه به وجود معادن فراوان سنگ آهن در کشور، ایران یکی از منابع اصلی تامین کنسانتره آهن در جهان به شمار می رود. بنابراین لازم است تا کنسانتره با کیفیت و درجه خلوص و عیار بالا تهیه شود تا بتوان در بازار پر رقابت این محصول در جهان حضور یافت.

قیمت انواع کنسانتره آهن خشک

قیمت انواع کنسانتره آهن خشک قیمت کنسانتره آهن به عوامل مختلفی از جمله درصد خلوص و عیار آن بستگی دارد. این درصد بر حسب سفارش مشتری نهایی قابل تغییر است و مجتمع صنعتی معدنی سیمرغ آذربایجان (فولاد سیمرغ آذربایجان) این آمادگی را دارد تا کنسانتره آهن را بر حسب نیاز صنایع مختلف داخل و خارج کشور با عیارهای مختلف تهیه و تحویل دهد. کارشناسان فروش ما جهت ارائه مشاوره، دریافت جزئیات بیشتر و اطلاع از قیمت ها آماده پاسخگویی به مشتریان در سراسر کشور هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما