مراکز فروش انواع نبشی صادراتی در استان تبریز

نبشی از جمله مصالح ساختمانی مهم می باشد که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. نبشی ها در دو نوع پرسی و فابریک موجود می باشند و امروزه ساختمان سازی بدون استفاده از آن، قابل تصور نیست. به وسیله این محصول ساختمان ها را مقاوم تر می سازند. در مراکز فروش انواع نبشی صادراتی برای مقاوم سازی راه پله، سقف، پل و… در استان تبریز، بهترین و مقاوم ترین نبشی ها به مشتریان ارائه می شود و شما می توانید برای استعلام قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراکز فروش انواع نبشی صادراتی در استان تبریز

نکاتی برای انتخاب بهترین نبشی آهنی

نکاتی برای انتخاب بهترین نبشی آهنی قبل از انتخاب بهترین نبشی آهنی نیاز است اطلاعاتی داشته باشید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید پس با ما همراه باشید. اول از همه باید بدانید که نبشی ها با هم متفاوت می باشند و باید بتوانید بین نبشی فابریک و پرسی تمایز قائل شوید. نبشی فابریک به حالت عمود بر هم بوده و نبشی پرسی دارای انحنا بوده و زاویه ۹۰ درجه دارد.

تفاوت دیگر آنها در میزان ضخامت آنها می باشد به این صورت که تمام قسمت های نبشی پرسی به یک اندازه می باشد و ضخامت نبشی فابریک به طرف انتهای بال باریک تر می شود. در مورد ابعاد و سایز این دو نوع نبشی نیز باید گفت که نبشی از لحاظ ابعاد به دو نوع نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی تقسیم می شود و تفاوت آنها در اندازه بال ها می باشد.

اگر نبشی دارای دو بال هم اندازه باشد به آن نبشی بال مساوی گفته می شود و اگر اندازه نبشی ها در اندازه متفاوت باشد به نبشی بال نامساوی معروف می باشند‌. از نبشی هایی که اندازه آنها بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلی متر می باشد، برای اتصال پل به ستون و یا تیرآهن ها، سقف کرمیت، دکل انتقال نیرو و… استفاده می شود. این محصول در اندازه، وزن و ضخامت مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

مراجع تولید نبشی ارزان قیمت به صورت عمده

مراجع تولید نبشی ارزان قیمت به صورت عمده در مراجع تولید نبشی ارزان قیمت به صورت عمده، انواع نبشی ها در اندازه و ضخامت متنوع تولید می شوند. تولید کنندگان ایرانی با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و دانش روز متخصصان ایرانی و با به کارگیری دستگاه های پیشرفته این محصول منحصربه فرد را تولید و به بازار عرضه می کنند.

تولید نبشی پرسی با ورق فولادی انجام می شود به این ترتیب که ورق فولادی وارد دستگاه پرسی شده و با استفاده از غلطک، فرم می گیرد و کاملا خم می شود به گونه ای که تمام اضلاع آن به صورت ۹۰ درجه در می آید. سپس با تیغه های دستگاه، این محصول در اندازه های متفاوت برش داده می شود. در تولید نبشی فابریک، محصول از ابتدا فرم داده می شود ولی در جریان تولید، ضخامت آن کاهش می یابد و در عوض به طول آن افزوده می شود در نهایت این محصول به شکل ال از دستگاه خارج می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما