مراکز عرضه گندله آهن اسفنجی زرند

مرکز عرضه گندله آهن اسفنجی زرند به ارائه محصولات به مشتریان خود می ‌پردازد. این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین و کارآمدترین مراکز تخصصی عرضه و تولید این محصولات می باشد. ارائه این محصولات را در زمان کمی انجام می‌ دهند، تا متقاضیان خود را راضی نگاه دارند. در بین آهن اسفنجی، محصولات گندله زرند ممتاز است. این محصولات را باید از این مرکز معتبر خریداری نمایید. برای تهیه ی آن ها این بهترین فرصت است!

مراکز عرضه گندله آهن اسفنجی زرند

اطلاعاتی درباره گندله آهن اسفنجی

اطلاعاتی درباره گندله آهن اسفنجی اطلاعاتی درباره گندله آهن اسفنجی باعث می ‌شود که پی به موارد مصرفی این محصولات ببریم. آهن اسفنجی از احیای سنگ آهن به دست می ‌آید که در طی عملیاتی بدون نیاز به ذوب ‌آهن اکسیژن را حذف می‌ کنند. در این روش گندله سنگ آهن که دارای عیار ۶۷ درصد می باشد، احیا می‌ شود و در نتیجه ی آن، آهن اسفنجی گندله متخلخل به دست می ‌آید.

گندله به گلوله‌ های تولید شده از نرمه یا خرده سنگ شده سنگ آهن و سایر مواد افزودنی که خام هستند گفته می شود که پس از پخته شدن، سخت می ‌شوند و برای احیا به روش سنتی تولید آهن در کوره بلند که به روش ‌های متعددی، احیای مستقیم به کار می روند.

شکل این گندله ها کروی شکل است که به دلیل متخلخل بودن ساختار آنان دارای ظاهری اسفنجی است. به همین دلیل به آن ها آهن اسفنجی می‌ گویند. این محصولات دارای عیار بالای آهن است. امروزه با توجه به کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن از این گندله ها استفاده می شود.

پخش کلی گندله آهن اسفنجی زرند

پخش کلی گندله آهن اسفنجی زرند پخش کلی گندله آهن اسفنجی زرند در سطح وسیعی در سراسر کشور صورت می‌ گیرد. به دلیل موارد مصرفی زیادی که دارند و همچنین قیمت متناسب شان، متقاضیان بسیاری را به خود جذب نموده اند. گندله زرند در صنایع فولاد سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد که بعد از احیای این محصولات در تولید صنایع مورد استفاده می باشد.

گندله آهن اسفنجی قطعات کروی شکل هستند که به دلیل متخلخل بودن ساختار آن به آهن اسفنجی معروف می باشند. پخش گندله آهن در سراسر کشور به صورت گسترده است و به دلیل موارد مصرفی در صنایع فولاد سازی بسیار پرکاربرد هستند. آهن اسفنجی که حاصل احیای مستقیم و بدون واسطه سنگ آهن طبیعی می باشد، در صنایع مختلف مورد استفاده های بسیاری دارد.

قیمت این اقلام به صرفه می باشد. در جهان بیشتر از حدود ۵ درصد صنایع تولید فولاد از آهن اسفنجی می باشد. این گندله ها برای سازندگان فولاد بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرند. شما می توانید، به صورت مستقیم از کارخانه ی تولیدی این محصول به خرید آن ها بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما