مراکز عرضه سنگ آهن حاجی آباد

سنگ آهن را از معادن آهن استخراج می‌کنند. در بسیاری از مناطق دنیا، معادن آهن وجود دارد و کشور ایران نیز دارنده بهترین معادن سنگ آهن در جهان می باشد. در واقع در سنگ آهن رگه‌ هایی از آن هم وجود دارد که باید آن را طی فرآیند جداسازی نمود و در زمینه های مختلف کاربرد فراوان در صنایع خودرو سازی، ساختمان سازی، تولید دستگاه های صنعتی و غیره دارد. مجموعه ما یکی از مراکز عرضه سنگ آهن حاجی آباد می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه میکنیم.

مراکز عرضه سنگ آهن حاجی آباد

مزیت های قابل توجه سنگ آهن خام

مزیت های قابل توجه سنگ آهن خام برای تولید فرآورده های سنگ آهن از دو روش تولید سنگ آهن دانه بندی شده و تولید کنسانتره سنگ آهن استفاده می کنند. از ویژگی‌های مهم سنگ آهنی که دارای عیار و کیفیت بالایی باشد این است که در مرحله آخر فرآوری سنگ آهن به هنگام برخورد با آب را به خود جذب می‌کند و این یکی از راه های شناخت این محصول بی نظیر می باشد. استفاده از سنگ آهن فرآوری شده باعث کاهش آلودگی در زمان تولید محصولات فلزی می گردد.

همچنین در کاهش هزینه هایی از قبیل هزینه ذوب و انرژی و هزینه تصفیه تاثیر بسزایی دارد. در هنگام خرید سنگ آهن باید دقت کرد از این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. این محصول باید طبق استانداردهای روز دنیا فرآوری شود تا دارای کیفیت و عیار بالایی باشد. کشور ایران در زمینه تولید سنگ‌آهن بسیار فعال میباشد و وجود کارخانجات ذوب آهن در بسیاری از مناطق ایران از قبیل اصفهان و کرمان وجود دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آهن استخراج شده از سنگهای آهن همیشه دارای کیفیت بالا و عیار بالایی نیستند و در درجه بندی های مختلف تولید می گردد. معمولاً در صنایع و کارخانجات مختلف از سنگ آهن با عیار بالا استفاده می شود و اگر چنانچه سنگ آهن دارای کیفیت پایینی باشد با استفاده از کنسانتره آهن کیفیت آن را بالا برده و سپس در صنایع مختلف استفاده می گردد. از کانی های رایج موجود در سنگ آهن می‌توان به هماتیت و مگنتیت اشاره نمود.

فروش مستقیم سنگ آهن حاجی آباد

فروش مستقیم سنگ آهن حاجی آباد مجموعه ما مفتخر است در زمینه از فروش سنگ آهن خام فعالیت نماید و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه کند. این مجموعه همچنین محصولات دیگری از قبیل کنسانتره آهن، گندله آهن، نرمه گندله آهن را نیز به بازار عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در مجموعه ما می باشد و توانسته ایم علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی حضور یابیم و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما