مراکز خرید گندله آهن اسفنحی آندیا

مراکز خرید گندله آندیا در سراسر کشور وجود دارند، مشتریان و خریدارانی که به دنبال خرید این کالا می گردند می توانند آن را با توجه به نیاز و به مقدار لازم از این مراکز خرید،خریداری کنند و مورد استفاده در صنعت فولاد قرار دهند زیرا بسیار بادوام هستند و مراکز خرید گندله بسیار معتبر و قابل اطمینان هستند، همچنین می توان در این مراکز خرید از گندله بسیار مستحکم و جنس مرغوب خریداری نمود، در این مراکز از انواع گندله ها موجود می باشد که نوعی از آن ها سختی مخصوصی دارند و از مشخصه های منحصر به فردی برخوردار هستند.

مراکز خرید گندله آهن اسفنحی آندیا

مزیت های قابل توجه گندله آهن اسفنحی

مزیت های قابل توجه گندله آهن اسفنحی گندله آهن اسفنحی به شکل توپک های گرد در سایز و اندازه های متفاوت می باشد که به رنگ قهوه ای یا سیاه می باشند مزیتی که دارند این است که در صنعت فولاد و آهن کاربرد زیادی دارند وبا آن سبب افزایش بهره بری از صنایع گوناگون می شوند.

مزیت دیگری که دارد باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود و دارای ارزش افزوده بسیار بالایی هستند که این محصول را با اهمیت و با ارزش جلوه می دهد.

می توان آن ها را با حرارت بالا به درجه ذوب رسانید و توسط دستگاه های خاص و مخصوصی به محصولات کاربردی دیگری تبدیل کرد که برای عموم مورد استفاده قرار گیرند که یک عامل مهم برای کوره اکسیژنی به عنوان خنک کننده می باشند.

این گندله ها را به عنوان یک جایگزین مناسب تر از ضایعات آهن دانست و به کار برد، که می توان از آن ها به عنوان مواد اولیه مهم و مناسب تر از سایر اهن ها در صنایع فولاد به کار برد که دارای خلوص بسیار بالایی هستند.

توزیع گندله آهن به مقدار زیادی انجام میگیرد که با آن سود بیشتری را دریافت می کنند، همچنین دارای ویژگی های متمایز و برجسته ای هستند و کنسانتره ای از سنگ های اهن موجود در ایران می باشند.

توزیع مستقیم گندله آهن اسفنحی آندیا

توزیع مستقیم گندله آهن اسفنحی آندیا در توزیع مستقیم گندله آهن اسفنحی آندیا تولید کنندگان این کالاهای تولیدی خود را به بازارهای مرتبط انتقال می دهند تا به فروش و تولید آنها بیفزایند وظیفه آن ها انتقال محصول از محل تولید گندله آهن به محل خرید مشتریان درخواست کننده می‌باشد که باید گندله آهن اسفنحی را در مکان و زمان مناسب در دسترس مشتریان قرار دهند.

در توزیع مستقیم تولید کننده و مشتریان این محصول به همدیگر متصل هستند و هیچ واسطه ای در میان وجود ندارد قیمت ها نیز کاملاً مناسب می باشند و از بهترین نوع آهن استفاده می کند تا خریداران اطمینان کامل را از محصول خریداری شده یا خود داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما