مراکز خرید کنسانتره آهن خشک

سنگ آهن معدن به عنوان یکی از مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید انواع مختلف فراورده های به دست آمده از سنگ آهن شناخته می شود.

به این ترتیب می‌تواند در کارخانه های ذوب آهن مورد استفاده فراوان قرار بگیرد؛ این کنسانتره به راحتی در مراکز خرید این محصول ارائه می‌شود.

کسانی که به شکل عمده و به صورت تناژ به این کنسانتره نیاز دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با این مراکز نیاز خود را به صورت مستقیم اعلام کرده و سفارش خرید خود را نهایی کنند تا این مراکز برای آنها ارسال کنند.

مراکز خرید کنسانتره آهن خشک

ناگفته ها در مورد کنسانتره آهن عیار بالا

ناگفته ها در مورد کنسانتره آهن عیار بالاسنگ آهن میشدوان عیار بالا محصولی است که خواسته همه کارخانه های ذوب آهن است علت این امر نیز می‌تواند بسیار زیاد باشد.

به این معنی که این کنسانتره درجه خلوص بالایی از آهن را در اختیار کارخانه قرار می دهد و برای آنها می تواند بسیار اقتصادی باشد، علاوه بر این به علت این که در این کنسانتره میزان مواد اضافی و به درد نخور از جمله انواع فلزات دیگر به کمترین میزان تقلیل یافته است دمای ذوب آهن کمتر بوده ذوب کنسانتره آهن زودتر انجام خواهد شد و به این ترتیب در هزینه‌های سوخت این کارخانه‌ها صرفه جویی زیادی انجام خواهد شد بنابراین طبیعی است که این و کارخانه‌ها این نوع کنسانتره را نسبت به انواع دیگر آن ترجیح می دهند .

کنسانتره آهن مذکور وجود ۷۰ درصد به صورت خالص آهن دارد و بقیه عناصر موجود در آن کم خواهد بود؛ این نوع کنسانتره یکی از خاص ترین انواع این محصول به شمار می‌رود همچنین حجم کنسانتره نسبت به سنگ آهن و کنستانتره های با عیار کم بسیار کمتر خواهد بود و در نتیجه انبارداری این محصول راحت بوده و فضای کمتری برای نگهداری آن مورد نیاز است.

تولید کننده کنسانتره آهن خشک

تولید کننده کنسانتره آهن خشک تولید کنسانتره آهن خشک توسط تولید کننده این محصول در کشور انجام و می‌تواند آن را در اختیار خریداران عمده که به دو دسته کارخانه‌ها و صادرکنندگان تقسیم می‌شوند قرار دهد و این دو می توانند نیاز خود را از تولید کننده این محصول تامین کنند و به این ترتیب است که پایین ترین نرخ ممکن را برای خریداران می‌توانند پرداخته نمایند و این مسئله یکی از ویژگی‌های خاص سفارش خرید از تولید کننده می باشد.

همچنین عیار کنسانتر که خریداری شده از تولید کننده کاملا مشخص است و می توان با اطمینان کافی نسبت به درصد آهن موجود در کنسانتره نسبت به خرید آن برای کارخانه یا صادرات به بازار کشورهای دیگر استفاده نمود و قطعا این مسئله می‌تواند نقش مهمی در اعتبار شما برای فروش این محصول در بازارهای دیگر داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما