مراکز خرید سنگ آهن طبیعی

سنگ آهن یک نوع سنگ خاص و با ارزش است که به دلیل وجود فلز آهن موجود در این سنگ رنگ آن سفید نقره ای می باشد.

مراکز خرید میلگرد اصفهان 16 در کشور بسیار کم هستند چون این نوع سنگ فقط از معادن استخراج میشود و در جای دیگری یافت نمیشود. ی

کی از مرکز های فروش سنگ آهن خالص همین سایت میباشد که برای مشاوره و خرید فقط کافی است با ما ارتباط بگیرید.

مراکز خرید سنگ آهن طبیعی

ناگفته ها در مورد سنگ آهن هماتیت

ناگفته ها در مورد سنگ آهن هماتیت سنگ آهن به شدت منعطف و مغناطیسی است و در درجه حرارت ۱۵۲۸ ذوب میشود. سنگ آهن از لحاظ نوع کانی انواع مختلفی دارد که یک نوع آن هم سنگ آهن هماتیت است.

این نوع سنگ آهن رنگی مایل به قرمز دارد و در موارد مختلف به عنوان رنگ دانه آن را می توان استفاده کرد.از دیگر مزیت های هماتیت این است که بخاطر آهن زیادی که در این سنگ وجود دارد اغلب به عنوان یک سنگ معدن مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که بدانید سنگ هایی که از معدن استخراج می شوند خالص نیستند و باید فراوری بشوند چون دارای ترکیبات مضر می باشند

پس بعد از اینکه سنگ ها فراوری شدند می توان از آن ها برای موارد متعددی استفاده کرد.

اما همانطور که پیش تر هم گفته شد سنگ آهن هماتیت یک سنگ معدنی حمل مستقیم می باشد که پس از اینکه از معدن استخراج شود برای ساخت میلگرد اصفهان 18 و فولاد خرد و غربالگری می شود و فرایند صادرات صورت می گیرد.

جالب است بدانید که آنچه هماتیت را بسیار با ارزش کرده این موضوع است که سنگ آهن هماتیت خاصیت غیر مغناطیسی دارد و دارای ۶۹درصد آهن می باشد.

چرا که هر چه آهنی که در این سنگ ها وجود دارد بیشتر باشد ارزش سنگ هم زیاد تر می شود. و مسلمأ روی‌ قیمت آن هم تاثیر به سزایی دارد.

تولید کننده سنگ آهن طبیعی

تولید کننده سنگ آهن طبیعی قیمت نهایی سنگ آهن به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله عرضه و تقاضا که مهم ترین عامل در قیمت سنگ آهن می باشد.اما با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که بر سر راه تولید کننده های سنگ آهن وجود دارد و وجود واسطه ها که بسیار در این بازار اختلال ایجاد می کنند.

این شرکت تمام توان خود را به کار گرفته است تا با تولید سنگ آهن طبیعی و مرغوب گامی در جهت استقلال بیشتر کشور در این زمینه بردارد و همچنین اینکه با تولید بیشتر کاری کند تا قیمت تمام شده برای مصرف کننده بسیار مناسب باشد تا فشار زیادی به خریدار وارد نشود و توانایی خرید را داشته باشد.شما عزیزان میتوانید بصورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری خرید خود را از طریق همین سایت انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. سلام میخواستم خرید سنگ آهن از سایت شما داشته باشم اگر می شود آدرس شعبه و یا نمایندگی های خودتون را به همراه قیمت محصول در سایت بگذارید.

تماس با ما