مراکز خرید سنگ آهن خام

سنگ آهن یکی از پرمصرف‌ترین مصالح در صنعت است که انواع مختلفی دارد . این سنگ برای صنعت فولاد به کار می رود و جایگزین دیگری ندارد .سنگ آهن بیشتر در کشورهای چین و استرالیا پیدا می‌شود. فروش سنگ آهن خام بسیار پر رونق است و در صنعت آهن سازی از سنگ آهن خام به صورت مستقیم استفاده می شود. در این سالها به دلیل نیاز جدی که کشور به سنگ هماتیت و تولیدات فولادی پیدا کرده است صادرات آن ممنوع است . این نوع سنگ به‌عنوان مواد اصلی سازنده فولاد تبدیل شده است.

مراکز خرید سنگ آهن خام

اطلاعاتی مختصر در مورد سنگ آهن هماتیت

اطلاعاتی مختصر در مورد سنگ آهن هماتیت سنگ آهن هماتیتی یکی از انواع سنگها است که به خاطر ویژگی‌های خاص در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این سنگ بسیار مستحکم بوده و در دسترس و ارزان است .در زندگی امروز سنگ آهن ارزش زیادی پیدا کرده است و در شهر سازی و ساختمان سازی استفاده عمده از سنگ آهن دارند. سنگ آهن هماتیت یک نوع سنگ کانی است و به شکل کریستالی موجود است که شکل ظاهری آن حالت صدفی پهن و با رنگ های قهوه ای و قرمز یافت می‌شود.

این نوع سنگ بیشتر در سوئد- انگلستان -کانادا -استرالیا -روسیه وجود دارد. به علت شکل ظاهری آن به سنگ هماتیت مشهور شده است. از موارد مورد استفاده در صنعت رنگ سازی و ضد زنگ بودنش است.این سنگ خاصیت مغناطیسی که دارد برای استخراج سنگ و حتی برای دفع امواج منفی و تمرکز فکر مورد استفاده قرار می گیرد .در صنعت سیمان نیز پرکاربرد بوده استخراج این سنگ توسط کارگران معادن و کارشناسان بعد از کشف به صورت مستقیم از معادن صورت می گیرد .

سنگ آهن هماتیت با درصد های کمتر در صنعت سیمان و با درصد بیشتری در صنعت تولید فولاد سازی استفاده می شود. هماتیت به صورت کلوخه ارائه می شود ایران به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان هماتیت به شمار می آید به دلیل ضد زنگ بودن در صنعت فولاد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .

بازار پخش سنگ آهن خام

بازار پخش سنگ آهن خام یکی از مهم ترین سنگ هایی که استخراج می شود سنگ آهن است که مصرف بسیار زیاد آن را جز با اهمیت ترین های صنایع قرار داده است. در ایران نیز سنگ آهن خام سیرجان یکی از اصلی ترین مراکز پخش سنگ آهن محسوب می شود. شما نیز می توانید از طریق این سایت و با شماره تلفن های درج شده با ما در ارتباط باشی.

ما با محصولاتی از قبیل سنگ آهن – کنسانتره آهن – گندله آهن – نرمه گندله آهن در خدمت شما هستیم .جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما